بدترین بازی های متاکریتیک در سال 2022


وب سایت متاکریتیک هر سال 10 مورد از بدترین بازی های سال را بر اساس امتیازهای داده شده در یک لیست ارائه کرده است.

صنعت بازی از نظر تعداد آثار منتشر شده تا کنون و همچنین نحوه انتشار بازی ها در عصر مدرن از بسیاری جهات جالب است. اگرچه هر ساله بازی های زیادی برای پلتفرم های مختلف منتشر می شود، اما به نظر می رسد این روزها بازی های زیادی برای گیمرها در دسترس است که شاید هرگز نتوانند همه آنها را تجربه کنند. امروزه هر کسی می‌تواند آثار خود را از طریق پلتفرم‌های آنلاین مانند استیم ارائه و در معرض دید عموم قرار دهد. بنابراین انتظار نداریم همه این بازی ها به آثاری باکیفیت و خوب تبدیل شوند. در واقع، بسیاری از آنها از نظر فنی بسیار بد هستند.

در سال 2022، بازی های خوب زیادی برای بازیکنان در دسترس است، از بزرگ تا کوچک. God of War Ragnarok یا Elden Ring در کنار آثار دیگری مانند Sifu و Stray از مهم ترین بازی های عرضه شده در سال جاری بودند. اما همه بازی‌های امسال به اندازه این آثار جذاب نبودند. اما برخی از موارد در بدترین لیست قرار می گیرند. برخی از این بازی ها به دلیل مشکلات فنی در اینجا گنجانده شده اند که برخی از آنها به مرور زمان برطرف شده است. اما این مشکل مانع از آسیب دیدن عرضه این بازی ها نمی شود.

بازی مبارزه با باس پاییز Babylon's Fall

البته لازم به ذکر است که ساخت بازی های ویدیویی کار بسیار دشواری است و همه نمی توانند عملکرد توسعه دهندگان آن را قضاوت کنند. اما بررسی آثار منتشر شده ضعیف تر نیز می تواند از جهاتی برای عموم جذاب باشد. حتی توسعه دهندگان بازی مانند تیم God of War Ragnarok چند ماه قبل از انتشار بازی، نگران کیفیت نهایی آن بودند. این نشان می دهد که چقدر سریع همه چیز می تواند تغییر کند و حتی با استعدادترین ها را به چالش بکشد.

  1. پست 4: بدون سابقه برای کامپیوتر با 30 بخیه
  2. CrossfireX برای Xbox Series X با امتیاز 38
  3. سقوط بابل به PS5 با امتیاز 41
  4. XEL برای نینتندو سوییچ با 43 نقطه
  5. لگو دعوا به PS5 با امتیاز 46
  6. زورو: تواریخ به PS5 با امتیاز 49
  7. جدیدترین Oricru برای Xbox Series X با 50 امتیاز
  8. ویلندرها برای کامپیوتر با امتیاز 51
  9. کامیوازا: راه دزد به PS4 با امتیاز 52
  10. Blade Runner: Enhanced Edition برای نینتندو سوییچ با 52 امتیاز
بخوانید  Star Wars: Battlefront Classic Collection Review - Fire Away

نظر شما در این باره چیست؟ آیا با این لیست موافق هستید یا فکر می کنید بازی های دیگری وجود دارد که باید در اینجا گنجانده شود؟ در پایان نظرات خود را در این زمینه با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.