کتاب لوک اسکای واکر اثر بابا فت یک چهره قدیمی از جنگ ستارگان دریافت می کند

هر نسلی یک قهرمان دارد، و صادقانه بگویم، شانس زیادی وجود دارد که قهرمان، لوک اسکای واکر باشد، هر نسلی که صحبت کنیم. در حالی که لوک به وضوح در طول سریال اصلی جنگ ستارگان در دوران اوج خود بود، او همچنین (به عنوان یک نوزاد) در پیش درآمدها ظاهر شد، در سه گانه دنباله‌دار زمانی را زیر نور خورشید گذراند و حتی در قسمت‌های بعدی نیز نقش‌هایی داشت. نمایش‌های تلویزیونی جنگ ستارگان از دیزنی+ . پس از اولین حضورش در پایان فصل دوم ماندالوریان، با بازی مارک همیل سالخورده دیجیتال، قهرمان بار دیگر در کتاب بابا فت، بار دیگر با همیل در نقش بازگشت، و اکنون این نسخه از لوک در حال انتشار است. به عنوان یک اسباب بازی Retro Collection که GameSpot می تواند به طور انحصاری آن را نشان دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در پاییز امسال، هاسبرو یک چهره جدید رترو لوک اسکای واکر را بر اساس دوران او در آکادمی جدی منتشر خواهد کرد، همانطور که در کتاب بوبا فت دیده می شود. این شکل به همراه شمشیر نوری، بلستر و لباس جدی کلاهدار لوک ارائه می شود. و اگر تعجب می‌کنید که چرا این اسباب‌بازی آنطور که در سریال ظاهر شد، بازآفرینی کاملی از چهره همیل نیست، در واقع بیشتر شبیه شخصیت اصلی لوک اسکای واکر است که پس از جنگ ستارگان: یک امید جدید و همچنین منتشر شد. یکپارچهسازی با سیستمعامل دیگر که در طول سالها منتشر شده اند. اگر مجموعه Retro چیزی است که شما دوست دارید، قطعاً در بالای لیست آرزوهای شما قرار خواهد گرفت.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - راهنمای معماهای معبد Tsutsu-Um
شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

در پاشنه‌های جشن جنگ ستارگان، این شخصیت مطمئناً تا جایی که اخبار می‌رسد، در کنار هم قرار دارد. ما درباره سه فیلم آینده جنگ ستارگان شنیدیم، تریلرهایی برای Ahsoka و فصل 2 Star Wars: Visions دریافت کردیم و حتی متوجه شدیم که چه کسی نسخه لایو اکشن Grand Admiral Thrawn را در Ahsoka بازی خواهد کرد.

شما می توانید چندین تصویر از شکل بالا را مشاهده کنید، اما لطفا توجه داشته باشید که بسته بندی نشان داده شده محصول نهایی نیست. این رقم در پاییز امسال در خرده فروشان اصلی با قیمت 12 دلار در دسترس خواهد بود.