Diablo 4 از شما می خواهد که نگاه دقیق تری به شر داشته باشید

چرخش ابتدایی به نشان دادن چیزی اصلی در این داستان کمک می کند: بیش از سایر بازی های Diablo، بشریت خود یک تهدید اصلی است. از اولین صحنه، لیلیت نشان دهنده وسوسه کنترل نشده است. از دانشمندی که با اکراه با انجام مراسم احضار موافقت می کند تا گروهی از روستاییان تشنه به خون که در جمجمه کشیش محلی خود فرو می ریزند، شرور این بازی راهی برای هدایت مردم به سمت بدترین انگیزه ها و افراط هایشان دارد. به نظر نمی رسد که داستان انسان قهرمانانه در برابر گروه های اهریمنی با شما به عنوان آواتار آنها ایستاده باشد. انسان ها موجوداتی حریص، خشن و خودخواه هستند و این عنصر مرتبط، وحشت را حتی بیشتر به خانه می برد. زوایای نزدیک‌تر دوربین در کات‌سین‌هایی که شخصیت خلق‌شده شما را نشان می‌دهند، به عنوان بافت پیوندی برای سایر کات سین‌های دارای لیلیت عمل می‌کنند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

اندازه:

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

نمای نزدیک از جهان به خود گیم پلی نیز کشیده می شود. این یک بازی ماجراجویی بیش از حد نیست، اما دوربین به قهرمان شما نزدیک‌تر می‌ماند و آن‌ها صفحه نمایش بیشتری را اشغال می‌کنند. طرح رنگ از Diablo III بی صدا شده است و با رنگ های خاکی تر Diablo 2 مطابقت دارد. و زاویه دوربین نزدیک به ما نگاه بهتری به جهان می دهد که فقط زیباست. همه چیز از موجودات گرفته تا طراحی جهان، محیطی را ایجاد می کند که التماس می کند کاوش شود. در نقطه‌ای بین پاک کردن رگ‌های تشنه‌ی خون و اسکلت‌های متلاشی، دیدم که یک جفت سنجاب همدیگر را در اطراف یال کوهی تعقیب می‌کردند و ردپای‌های کوچکی در برف پشت سرشان بر جای می‌گذاشتند.

Diablo IV احترام به یک شخصیت و آزمایش ساخت‌های مختلف را بسیار آسان و ارزان می‌کند. به جای اینکه فقط به شما اجازه دهد قفل هر چیزی را باز کنید، Diablo IV دارای پره های متصل مختلفی است که به ترتیب مانند چرخ های دوچرخه باز می شوند. هنگامی که یک قفسه را به اندازه کافی پر کردید، قفسه دیگری باز می شود. (همچنین ارتباط موضوعی جالبی با کات سین افتتاحیه دارد، که نمادی از رون های خونی است که لیلیث را احضار کرده اند.) مشخص نیست که این احترام در بازی کامل چگونه کار خواهد کرد، اما داشتن این گزینه یک حرکت هوشمندانه است. من با نسخه های دیگر Sorceress سر و کله زده ام، اما به اندازه لایتنینگ از آنها لذت نبرده ام. گفته می‌شود، برخی از ساختمان‌ها به طور طبیعی برای اهداف مختلف بهتر ساخته می‌شوند – پرتو آتش عظیم موجود در Fire Sorc برای مقابله با موجودات بزرگ و منحصربه‌فرد مانند باس‌ها ایده‌آل است، و به‌طور مشابه، به نظر می‌رسد Frost کنترل جمعیت را هدف قرار داده است. رعد و برق حد وسط من بود و به من اجازه می داد یک اتاق شلوغ را از بین ببرم و همچنین به رئیس ها مشت بزنم.

بخوانید  Cyberpunk 2077 | مقایسه 4K NVIDIA DLSS 3

درباره نسخه بتای Diablo IV و نحوه شرکت بیشتر بیاموزید.