تریلر جدید Dragon's Dogma 2 بر معرفی کلاس کماندار جادویی تمرکز دارد.

در جدیدترین تریلر بازی Dragon's Dogma 2، Capcom توانایی های متفاوت کلاس Magick Archer را به نمایش می گذارد.

جدیدترین تریلر Dragon's Dogma 2 ویژگی های کلاس Magick Archer را به نمایش می گذارد. بازیکنانی که در بازی های مختلف به کلاس تیراندازی علاقه دارند می توانند در این کار با افزودن جادو و جادو به آنچه می خواهند برسند.

این کلاس به بازیکنان اجازه می دهد تا با فلش های مختلف مانند فلش های ردیابی به دشمنان حمله کنند. آنها همچنین می توانند همراهان خود را با یک تیر مخصوص که باعث انفجار می شود و به اهداف آسیب می رساند تعمیر کنند. تیرهای دیگری مانند تیرهای آتشین انفجاری (که زمین را به آتش می کشند) و تیرهای یخی (که دشمنان را با شلیک مداوم منجمد می کند) در دسترس کماندار جادویی خواهد بود. تیرهای برقی که در فضاهای کوچک به سرعت پرتاب می شوند و پرتاب می شوند، یکی از زیباترین انواع تیرها به حساب می آیند.

یکی دیگر از توانایی های Magic Archer شلیک یک تیر بسیار قدرتمند برای مقابله با دشمنان بزرگتر در ازای کاهش سلامتی خود است. این کلاس به طور کلی می تواند انتخاب خوبی برای حملات و پشتیبانی دامنه دار باشد. Dragon's Dogma 2 3 آوریل 1403 (22 مارس 2024) برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

از آپارات دانلود کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  امکان کشف بازی های آنلاین بدون نیاز به سرویس پلی استیشن پلاس در هفته آینده