احتمالاً دنباله ای برای Godzilla x Kong ساخته خواهد شد

با توجه به بازی شگفت انگیز Godzilla x Kong: The New Empire در باکس آفیس جهانی، Legendary ممکن است دنباله ای برای این فیلم را سبز کند.

Godzilla x Kong: The New Empire در دومین آخر هفته اکران خود توانست 31.2 میلیون دلار دیگر بفروشد و برای دومین هفته متوالی صدرنشین باکس آفیس آمریکای شمالی شود. به این ترتیب مجموع فروش Godzilla x Kong در ایالات متحده به بیش از 134.5 میلیون دلار و در باکس آفیس جهانی به 226.6 میلیون دلار و در مجموع به بیش از 361140 میلیون دلار در سراسر جهان می رسد. حال با توجه به تازه ترین اخبار سینما و تلویزیونبرنامه بعدی برای Monsterverse چیست؟

مری بارت، مدیر اجرایی لجندری در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر گفت که این یک نتیجه هیجان انگیز است. وی افزود: ما اکنون در موقعیت خوبی برای ادامه داستان و ماجراجویی در دنیای Monsterverse هستیم، اما هنوز زود است و ابتدا باید ببینیم Godzilla x Kong چگونه خواهد بود. اما قطعا احساس خوبی نسبت به آن داریم.»

گودزیلا و کینگ کنگ در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire با هم متحد می شوند

اگرچه دنباله ای برای Godzilla x Kong: The New Empire به طور رسمی تایید نشده است، به نظر می رسد که Legendary از قبل برنامه هایی برای ادامه دنیای MonsterVerse در آینده دارد. در هر صورت Godzilla x Kong یکی از قسمت های جذاب Cinemacon امسال است و این احتمال وجود دارد که اطلاعاتی در مورد آینده این مجموعه مانند یک دنباله بشنویم. البته هنوز خیلی ها امیدوارند که فیلمی مستقل بر اساس گودزیلا و کینگ کنگ بسازند، اما آینده این موضوع را مشخص خواهد کرد.

برایان تایری هنری، هتل کایلی، ربکا هال، دن استیونز، والا چن، الکس فرنس، ریچل هاوس آن‌ها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire بازی می‌کنند. آدام وینگاردگودزیلا در مقابل کارگردانی این فیلم بر عهده کنگ است. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها مسئول نوشتن فیلمنامه Godzilla x Kong: The New Empire بودند.

بخوانید  مایکروسافت پیش از نمایشگاه بزرگ، رونمایی هایی شبیه به GoldenEye را برنامه ریزی می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر