والتون گوگینز از Fallout می‌گوید که عمداً از بازی اجتناب کرده است

بازیگر والتون گوگینز نقش The Ghoul را در مجموعه تلویزیونی آینده Fallout بازی می‌کند و اکنون او کمی بیشتر در مورد انتظارات از اقتباس بازی ویدیویی فاش می‌کند. گوگینز در صحبت با Empire گفت The Ghoul با یک بازیگر خوش شانس به نام کوپر هاوارد شروع به کار کرد. اما 200 سال بعد، هاوارد بینی خود را از دست داد و به The Ghoul تبدیل شد، یک شکارچی فضل در زمین بایر پسا آخرالزمانی.

او گفت که غول شخصی است که “برای زنده ماندن هر کاری انجام می دهد.” گوگینز همچنین توضیح داد که چرا عمداً از انجام بازی‌های Fallout اجتناب کرده تا به عملکرد خود در این سری کمک کند.

گوگینز گفت: “شما باید دنیایی را که او قبلاً در آن زندگی می کرد درک کنید تا واقعاً به وحشت هایی که در 200 سال گذشته دیده و چرا هنوز زنده است فکر کنید.” “چرا او تسلیم نمی شود که تبدیل به یک غول (وحشی) شود یا گلوله ای در سرش فرو نمی کند؟”

گوگینز ادامه داد که The Ghoul یک شخصیت «اخلاقی مبهم» است، دقیقاً مانند شخصیت هایی که در سریال Justified و دیگر سریال ها و فیلم های تلویزیونی در طول سال ها بازی کرده است.

او به شوخی گفت: “من می توانم برای برخی افراد خنده دار باشم و شاید برای افراد وحشتناک ترحم ایجاد کنم. این چیزی است که من دوست دارم فکر کنم. یا شاید به این دلیل است که سم راکول در دسترس نبود.”

گوگینز در صحبت با TV Line فاش کرد که در ابتدا تیم گریم پنج ساعت طول کشید تا او را به The Ghoul تبدیل کنند، اما با گذشت زمان زمان مورد نیاز به حدود 1 ساعت و 45 دقیقه کاهش یافت.

بخوانید  کاتالوگ بازی های PS Plus برای فوریه 2023 فاش شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

او همچنین گفت که بازی در پروژه هایی مانند The Shield، Justified، The Hateful Eight و Django Unchained به او برای آماده شدن برای The Ghoul و Fallout کمک کرده است. گوگینز گفت که غول “بدترین مرد اتاق” است که هر جا می رود.

گوگینز در گفتگو با GamesRadar گفت که قبل از انتخاب شدن هرگز بازی Fallout را انجام نداده است. پس از به دست آوردن این نقش، او عمداً تصمیم گرفت از بازی های Fallout اجتناب کند تا تحت تأثیر آنچه پیش از او بود قرار نگیرد.

“من هرگز این بازی را انجام نداده ام. بنابراین وقتی چنین اتفاقی برای من افتاد، نمی خواستم آن را بازی کنم زیرا نمی خواستم تحت تاثیر نسخه Ghoul در بازی ها قرار بگیرم. من هم می دانستم گوگینز گفت: همان کاری که جاناتان و گراهام و ژنو، نویسندگان ما، سعی داشتند انجام دهند. چیزی که از آنها خواسته شد این بود که یک فصل یا مشکلی از بازی Fallout را بازسازی نکنند، بلکه یک داستان جدید را معرفی کنند که به طور یکپارچه با Canon یعنی Fallout مطابقت داشته باشد.

سریال Fallout در ابتدا قرار بود در 11 آوریل پخش شود، اما اکنون به 10 آوریل منتقل شده است. هر هشت قسمت در تاریخ 10 آوریل ساعت 6 بعد از ظهر به وقت محلی / 9 بعد از ظهر به وقت شرقی می‌رسند.

برای اطلاعات بیشتر، گالری زیر را بررسی کنید تا همه چیزهایی را که باید در مورد نمایش Fallout بدانید، از جمله نحوه تماشای Fallout در Prime Video را ببینید. همین الان می‌توانید تعداد زیادی بازی Fallout رایگان از Prime Gaming بگیرید. هنوز زود است، اما به نظر می رسد فصل 2 در حال ساخت است.

بخوانید  ویژگی جدید بازی Like A Dragon: Infinite Wealth در پشت یک دیوار پرداخت قفل شده است

در مورد سری بازی های Fallout، Fallout 5 در دست ساخت است، اما هیچ کس نباید انتظار داشته باشد که به این زودی منتشر شود. بازی مدتی پس از The Elder Scrolls VI می آید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر