کاتالوگ بازی های PS Plus برای فوریه 2023 فاش شد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

و در مورد چیزهای رایگان صحبت می کنیم، به روز رسانی رایگان برای فصل دوم Modern Warfare 2 و Warzone 2 به صورت زنده منتشر شده است و Activision پچ یادداشت ها را فاش کرده است.

همچنین لازم به یادآوری است که پلی استیشن نیز اعلام کرده است که PS Plus Collection در 9 می متوقف خواهد شد. نباید با کاتالوگ بازی هایی که در بالای این ویدیو صحبت کردیم اشتباه شود، مجموعه پلاس تعدادی بازی موفق PS4 مانند Bloodborne، Uncharted 4 و بسیاری دیگر بود که به دارندگان PS5 هدیه داده شد. به عنوان یک امتیاز برای این کار. کنسول هنگام راه اندازی اگر قبلاً این کار را نکرده اید، حتماً آنها را ادعا کنید.

در خبری دیگر، Square Enix تایید کرده است که DLC Final Fantasy VII برای Powerwash Simulator در تاریخ ۲ مارس برای PC، PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One و Switch به طور رسمی منتشر خواهد شد.

PS Plus در چند ماه گذشته بازی‌های فوق‌العاده‌ای را اضافه کرده است، با ترکیب ماه فوریه از جمله ماجراجویی اسکیت‌بردی cathartic OlliOlli World، نسخه اکشن مافیا Definitive Edition، ترسناک چند نفره در قالب Evil Dead: The Game and the Destiny 2 Beyond Light 2020. سطح پایه خدمات

این لیست شامل بازیکنانی مانند Horizon Forbidden West، Borderlands 3 و Scarlet Nexus است. از دیگر بازی‌های موجود در این باندل می‌توان به The Quarry، Tekken 7، Ace Combat 7: Skies Unknown و The Forgotten City اشاره کرد. بهترین بخش این است که برای لذت بردن از این افزودنی ها نیازی به صبر طولانی نخواهید داشت زیرا همه آنها هفته آینده در 21 فوریه در دسترس خواهند بود.

بخوانید  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی A Plague Tale: Requiem