ویژگی جدید بازی Like A Dragon: Infinite Wealth در پشت یک دیوار پرداخت قفل شده است



آیا قصد دارید مانند اژدها: ثروت بی نهایت در New Game Plus بازی کنید؟ پس آماده باشید که کمی بیش از 70 دلار خرج کنید.

با توجه به بازی سایت رسمی، فقط نسخه های Digital Deluxe و Ultimate آن شامل حالت New Game Plus هستند. علاوه بر این ویژگی، این نسخه ها همچنین به شما این فرصت را می دهد که یک سیاه چال جایزه را کاوش کنید و سوجیمون ها، مهمانان استراحتگاه و لباس های ویژه را به دست آورید.

در حال پخش: مانند یک اژدها: ثروت بی نهایت شامل انبوهی از امکانات است | نمای کلی GameSpot Hands-On

دستاوردها و تروفی هایی به DLC پولی متصل شده است که طبیعی است، اما قفل شدن New Game Plus در آن عجیب است. بازی‌ها معمولاً شامل New Game Plus در بسته اصلی هستند، اما برخی از آنها این ویژگی را پس از راه‌اندازی دریافت می‌کنند. با این حال، برخلاف Infinite Wealth، این ویژگی معمولاً به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان اضافه می‌شود، مانند بازی God of War: Ragnarok و Alan Wake 2.

Like a Dragon: Infinite Wealth در 26 ژانویه 2024 برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X|S عرضه می شود. در پیش نمایش GameSpot's Like a Dragon: Infinite Wealth، گفتیم: “بعد از آزمایش ثروت بی نهایت، فکر نکردن به این که این سری تا کجا پیش رفته است، همه جاهایی که رفته و همه شخصیت های او از آن گذشته اند، سخت بود. احساس می کنم که قرار است خاص باشد، و من بسیار هیجان زده هستم که آن را تا پایان ببینم.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر