فروش The Last of Us از 37 میلیون نسخه فراتر رفته است

این آمار تعداد نسخه های عرضه شده به بازار را نشان نمی دهد، بلکه تعداد نسخه های دیجیتال و فیزیکی خریداری شده توسط مردم را نشان می دهد. در این میان مشخص است که تعداد تمامی بازیکنان سری Last of Ace از این تعداد بیشتر است. زیرا برخی افراد با عضویت در سرویس ارائه شده توسط سونی این بازی ها را تجربه کرده اند. نه با خرید آنها.

نویسنده و کارگردان سری بازی The Last of Us با اشاره به اینکه چند ماه تا دهمین سالگرد اولین بازی این مجموعه فاصله داریم، سال 2023 را نقطه عطفی برای آن سری دانست. زیرا در طول این سال شاهد پخش سریال The Last of Us در 26 دسامبر، انتشار The Last of Us Part I بر روی کامپیوتر در 12 مارس بودیم که اطلاعات زیادی را در مورد بازی چند نفره Last of Us در ماه به ارمغان آورد. آمده، و همچنین چندین شگفتی. ما سرگرم کننده خواهیم بود. در این مرحله، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که منظور دراکمن از آن چند شگفتی چیست.

استودیو Naughty Dog رسما اعلام کرد که سری بازی های The Last of Us تا دسامبر 2022 بیش از 37 میلیون نسخه فروخته است.

نیل دراکمنرئیس استودیوی Naughty Dog سونی با انتشار یک مقاله کوتاه جدید اطلاعاتی در مورد سری Last of Ace با طرفداران به اشتراک گذاشته است. او در همین یادداشت اعلام می کند که فروش بازی های The Last of Us در مجموع به بیش از 37 میلیون نسخه رسیده است.

بخوانید  A Real Military Veteran Is Now An Operator In Call Of Duty, And He's The Rock's Cousin

دراکمن در بخشی از پیام خود به بازیکنان سری Last of Us نوشت: “سریال The Last of Us همچنان هر روز توسط بازیکنان جدید و بازگشته تجربه می شود. باشد که جول، الی و همه شخصیت های ما توسط بسیاری از افراد تجربه و دوست داشته شوند. از شما کل استودیو را به جلو نگه دارید. امیدواریم در این مسیر ما را دنبال کنید. فراموش نکنید که یک آجر یا بطری با خود بیاورید. تا دفعه بعد صبر کنید و زنده بمانید.”