تعیین رتبه بندی بازی Wo Long: Fallen Dynasty

Wo Long: Fallen Dynasty توسط ESRB 17 سال سن دارد. بازی Wo Long: Fallen Dynasty در ظاهر شباهت های زیادی با سریال دارد Nioh داشته است، اما این بار، به جای ژاپن، تیم سازنده به چین و قرن چهاردهم رفتند، که در دوره سه پادشاهی اتفاق می افتد.

توضیحات ESRB از Wo Long: Fallen Dynasty به ویژگی های چند نفره اشاره می کند که مدتی است برای عموم آشکار شده است. با این حال، این بازی از crossplay پشتیبانی می کند. علاوه بر این، خریدهای درون برنامه ای نیز مورد بحث قرار گرفته است که احتمالاً مربوط به بسته های اضافی پس از انتشار بازی است.گفته می شود این بازی بین ژوئن تا دسامبر 2023 DLC جدیدی دریافت خواهد کرد.

Wo Long: Fallen Dynasty، بازی اکشن نقش آفرینی Souls استودیو Team Ninja، توسط ESRB قبل از انتشار در ماه مارس رتبه بندی شده است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 3 مارس (12 مارس) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. این بازی از روز انتشار در اختیار کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت. Team Ninja همچنین در حال کار بر روی یک RPG اکشن دیگر به نام Rise of the Ronin است که در سال 2024 به طور انحصاری برای PS5 منتشر خواهد شد.

استودیوی Team Ninja برنامه های بسیار خوبی برای سال جدید دارد که اولین آنها فاصله زیادی با زمان انتشار ندارد. بازی نقش آفرینی اکشن Souls مانند Wo Long: Fallen Dynasty حدود دو ماه دیگر به دست طرفداران این سبک بازی ویدیویی می رسد و به همین دلیل رده بندی سنی آن نیز در ESRB ثبت شده است.

بخوانید  اولین تریلر بسته الحاقی بازی Dying Light 2 منتشر شد

یکی از شخصیت های Wo Long: Fallen Dynasty