توسعه‌دهنده مرد آهنی EA نیز روی Battlefield کار می‌کند

استودیوی Motive EA که در حال کار بر روی یک بازی جدید Iron Man است، اکنون به DICE کمک می کند تا آینده فرنچایز Battlefield را توسعه دهد. همانطور که پاتریک کلاوس، مدیرعامل Motive در یک پست وبلاگی گفت، این بدان معنا نیست که بازی Iron Man در حال عقب نشینی است، که بازی همچنان در اولویت استودیو قرار دارد و اخیراً به مرحله توسعه رسیده است.

کلاوس گفت که “گروهی” از توسعه دهندگان Motive اکنون با DICE، Criterion و Ripple Effect کار می کنند تا تجربیاتی ایجاد کنند که منجر به “پتانسیل کامل” Battlefield شود. انگیزه پیوستن به تیم Battlefield مدت کوتاهی پس از تعطیلی شرکت توسعه دهنده Battlefield، Ridgeline Games توسط EA به وجود آمد.

به طور خاص، توسعه‌دهندگان اصلی بازسازی Dead Space 2023، Philippe Ducharme Roman و Campos-Oriola، در حال جمع‌آوری تیمی در Motive هستند تا «What's next for Battlefield» را به صورت چند نفره و تک نفره بسازند.

در مورد بازی Iron Man، کلاوس گفت که تیم Motive در سال 2024 “پیشرفت عالی” داشته است و به یک “نقطه عطف داخلی بزرگ” رسیده و “پایه ای محکم برای سفر پیش رو گذاشته است.”

کلاوس گفت: “مرد آهنی یک اولویت مهم برای Motive است و من به کارهایی که تاکنون انجام داده ایم افتخار می کنم.”

در یکی دیگر از پست های وبلاگ، مدیر کل Battlefield بایرون بیدی گفت که Battlefield 2042 Season 7، که در ماه مارس منتشر شد، آخرین فصل بازی خواهد بود. DICE به پشتیبانی از بازی با چالش ها، رویدادها، مدها و تعمیرات مداوم ادامه می دهد، اما “ما در حال حاضر هستیم. دور شدن از ارائه فصل های رسمی،” Beede گفت.

بخوانید  کارت های گرافیک Radeon RX 6000 به طور مرموزی شروع به خراب شدن کردند

او گفت: “ما می دانیم که این خبر ممکن است ناامید کننده باشد. با این حال، همانطور که به آنچه در آینده سریال نیاز است نگاه کردیم، مشخص شد که زمان آن فرا رسیده است که منابع خود را تغییر دهیم و تمرکز خود را بر وقف کامل خودمان به آنچه که در پی خواهد آمد متمرکز کنیم.” .

بازی Battlefield 2042 در نوامبر 2021 راه اندازی شد، اما همچنان رتبه پنجم پرفروش ترین بازی آن سال در ایالات متحده بود. EA کار از خانه را به دلیل مشارکت در راه اندازی سنگلاخ Battlefield 2042 مقصر دانسته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر