دقیقاً شاهد خاموش شدن خدمات آنلاین Nintendo 3DS باشید

دیگر امکان بازی Mario Kart 7 در برابر سایر بازیکنان در سراسر جهان وجود ندارد، زیرا نینتندو به طور رسمی به پشتیبانی آنلاین از 3DS و Wii U پایان داده است. در واقع، زمانی که سرویس متوقف شد، یکی از بازیکنان در Rainbow Road به عنوان Mario مسابقه می داد. این بدان معنی بود که آنها نمی توانند به خط پایان برسند و مسابقه نهایی خود را کامل کنند.

بر (که قبلاً توییتر نامیده می شد)، کاربری با نام Jerm-X ​​”لحظه خاموش شدن (سرویس) آنلاین 3DS را با به اشتراک گذاشتن فیلم های ویدئویی از مسابقه آنها در Mario Kart 7 ثبت کرد. Jerm-X ​​به تازگی ساخته شده بود. سه پوسته سبز رنگ مانند ماریو را جمع آوری کرد و با سیاه شدن صفحه نمایش های دستی مقام اول را به خود اختصاص داد. سپس صفحه پایین نشان داد که ارتباط آنلاین قطع شده است.

در ماه اکتبر، نینتندو اعلام کرد که سرویس‌های آنلاین 3DS و Wii U در 8 آوریل بسته می‌شوند. علاوه بر Mario Kart 7، دیگر بازی‌های آنلاین قابل توجه دیگری که دیگر به شما اجازه بازی با دیگران را در اینترنت نمی‌دهند عبارتند از Splatoon، Super Smash Bros. برای 3DS و Wii U و Animal Crossing: New Leaf.

بیش از یک سال پیش، نینتندو به خرید eShop در 3DS و Wii U پایان داد، به این معنی که بازیکنان مدتی است که قادر به خرید محتوای دیجیتال در این سیستم‌ها نیستند. با پایان یافتن پشتیبانی آنلاین، هر دو پلتفرم تجربه‌ای کاملا آفلاین هستند. تنها استثنا در حال حاضر Pokemon Bank و Poke Transporter است.

بخوانید  توسعه بازی Prince of Persia: The Sands of Time به خوبی پیش می رود

نینتندو پشتیبانی آنلاین جدیدی را از طریق بازی‌های قدیمی‌تر از طریق Nintendo Switch Online ارائه کرده است، اگرچه این سرویس بازی‌های 3DS یا Wii U را در کاتالوگ خود ندارد. این موضوع برای مایکروسافت مهم است، زیرا ایکس باکس تیم جدیدی را تشکیل داده است که بر حفظ بازی ها متمرکز است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر