توسعه بازی Prince of Persia: The Sands of Time به خوبی پیش می رود


Bobisoft اعلام کرده است که ساخت نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time به نقطه عطف مهمی رسیده است.

در ماه می سال گذشته، یوبی سافت اعلام کرد که وظیفه توسعه نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time از شعبه های بمبئی و پونا برداشته شده و به Ubisoft Montreal، سازنده نسخه اصلی واگذار شده است. پس از آن انتشار این بازی مورد انتظار تا زمان نامعلومی به تعویق افتاد و اطلاعات کمی از وضعیت توسعه آن منتشر شد. حالا پس از چندین ماه سکوت، یوبی سافت از پیشرفت ساخت این پروژه خبر داده است.

به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار بازی Prince of Persia: The Sands of Time در سال 2003، شرکت Bobbysoft پست جدیدی را در این بازی شبکه اجتماعی منتشر کرد که این ناشر فرانسوی اعلام کرد که توسعه بازی به طور پیوسته در حال پیشرفت است. و اینکه پروژه به تازگی به نقطه عطف مهمی رسیده است. همانطور که می دانید، تیم پرشور Ubisoft Montreal در حال اختراع مجدد داستان افسانه ای این بازی هستند و امروز خوشحالیم که اعلام کنیم این پروژه به نقطه عطف داخلی مهمی رسیده است و توسعه در حال پیشرفت است. بیانیه مطبوعاتی ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در آینده هستیم! »

اگرچه به نظر می رسد که منتظر بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time باشید کمی بیشتر طول می کشد، اما طرفداران به زودی می توانند این بازی اکشن ماجراجویی را انجام دهند Discover Prince of Persia: The Lost Crown که در تاریخ 28 ژانویه 1402 (18 ژانویه 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. Xbox Series S و Nintendo Switch در دسترس خواهند بود. .

بخوانید  The Last of Us Episode 5 Breakdown: The Fates of Sam and Henry، مصاحبه لامار جانسون
تحریریه مجله بازی یک گیمر