مجموعه‌های کامل سری Breaking Bad And Better Call Saul در فروش برای جمعه سیاه



بلک فرایدی به خودی خود نزدیک است، اما لازم نیست یک دقیقه دیگر منتظر بمانید تا در تعدادی از آیتم‌ها صرفه‌جویی کنید، و این شامل مجموعه‌های کامل سری برای برکینگ بد و بهتر با ساول می‌شود. آمازون هر دو تخفیف های قابل توجهی برای استفاده از سود خرید داده است.

Breaking Bad: The Complete Series در حال حاضر برای Blu-ray (16 دیسک) فقط 76 دلار است که 52 درصد از قیمت معمولی 160 دلاری آن تخفیف دارد. در DVD، بسته (21 دیسک) به 68 دلار کاهش می یابد.

برای Better Call Saul، مجموعه کامل با 49 درصد تخفیف به قیمت 110 دلار (از 216 دلار کاهش یافته است). این پیشنهاد فقط برای مجموعه جعبه بلوری که شامل 19 دیسک است، اعمال می شود.

بریکینگ بد توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان مبتلا شده و تصمیم می گیرد متم را بپزد، بازی می کند. این سریال دارای امتیاز بالایی است و در پنج فصل و 62 قسمت پخش شد و در سال 2013 به پایان رسید.

Better Call Saul یک اسپین آف با بازی باب اودنکرک در نقش وکیل لغزنده جیمی مک گیل با نام مستعار سائول گودمن است. Better Call Saul پیش درآمدی برای Breaking Bad است و توضیح می دهد که چگونه جیمی مک گیل به Saul Goodman تبدیل شد. همچنین شامل سکانس‌های فلش فوروارد می‌شود که در آن می‌بینیم که سائول، که اکنون با نام ژن شناخته می‌شود، چگونه پس از رویدادهای Breaking Bad زندگی می‌کند. علاوه بر اودنکرک، در Better Call Saul بازیگرانی چون ریا سیهورن، جاناتان بنکس، پاتریک فابیان، مایکل ماندو، مایکل کیکین و جیانکارلو اسپوزیتو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بخوانید  Examen du premier trailer du jeu d'horreur OD Overdose d'horreur avec Hideo Kojima

دنیای بریکینگ بد همچنین شامل فیلم نتفلیکس El Camino بود که بر زندگی و زمانه جسی پینکمن (آرون پل) در رویدادهای بعد از بریکینگ بد تمرکز داشت.

علیرغم موفقیت عظیم دنیای بریکینگ بد، گیلیگان در حال حاضر هیچ برنامه ای برای پروژه های دیگر برکینگ بد ندارد. نمایش بعدی او یک دنیای علمی تخیلی کاملاً جدید با سیهورن است.

وقتی نوبت به جمعه سیاه می‌رسد، معاملات دیگری نیز وجود دارد، بنابراین حتماً از مرکز معاملات جمعه سیاه GameSpot دیدن کنید تا بهترین معاملات را ببینید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر