افزایش قابل توجه پینگ بازی از سرور نظرسنجی خاورمیانه +


با بررسی های یک گیمر، در روزهای اخیر شاهد افزایش قابل توجه پینگ بازی به خصوص از سرور خاورمیانه بوده ایم.

پینگ مقوله بسیار مهمی برای تجربه بهتر و روانتر بازی آنلاین است و بازیکنان ایرانی همیشه در این زمینه مشکلات زیادی داشته اند. با این حال، مدتی است که از تغییرات مسیریابی اینترنت می گذرد که می توانید پینگ نسبتا خوبی را در بازی با سرورهای خاورمیانه تجربه کنید. اما به نظر می رسد در روزهای اخیر دوباره شاهد مشکلاتی در این زمینه هستیم و پینگ بازی ها افزایش چشمگیری داشته است.

در نظرسنجی های انجام شده توسط تیم یک گیمر به عنوان مثال پینگ بازی فیفا از حدود 50 به تقریبا 200 رسیده است و جالب اینجاست که خواستگاری بازی با کاربران سرور خاورمیانه انجام نمی شود. اما با کاربران اروپایی. دقیقا همین مشکل را می توان در بازی هایی مانند Call of Duty، Fortnite و Valorant مشاهده کرد و حتی برای بازی هایی که گزینه انتخاب دستی سرور خاورمیانه را دارند، شاهد افزایش محسوس پینگ هستیم.

این مشکل در گزارش کاربری یک گیمر ذکر شده بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم نظر خود را در این مورد در قالب نظرسنجی در میان بگذارید تا امکان پیگیری مشکل از مراجع ذی صلاح وجود داشته باشد. در صورت تمایل، اپراتور اینترنت خود را در نظرات با یک گیمر به اشتراک بگذارید. در پیگیری های یک گیمر از وزارت ارتباطات اعلام شد که «موضوع بررسی خواهد شد».

نتایج نظرسنجی فردا ساعت 12 شب منتشر می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ انتشار فصل 8 Sea of ​​Thieves تایید شد