نسخه فیزیکی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition روی PS5 کامل نیست


خریداران نسخه فیزیکی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition روی پلی استیشن 5 و رایانه شخصی می توانند بسته الحاقی بازی را با کد دیجیتال دانلود کنند.

دیروز سرانجام CD Projekt Red نسخه نهایی Cyberpunk 2077 را معرفی کرد. نسخه نهایی Cyberpunk 2077 در تاریخ 14 دسامبر 1402 (5 دسامبر 2023) منتشر خواهد شد و شامل بازی پایه، بسته الحاقی Phantom Liberty و محتوای دیجیتال خواهد بود. با تمام آپدیت هایی که اخیرا منتشر شده است. این نسخه دیجیتال و فیزیکی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی موجود است.

با این حال، برای آماده شدن برای نسخه فیزیکی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition، باید به یک مشکل توجه کنید. Marcin Momot مدیر ارتباطات CD Projekt توضیح داد که بسته الحاقی Phantom Liberty فقط در سری Xbox با کد دیجیتال داخل جعبه موجود است. عدم وجود این بسته الحاقی روی دیسک بازی ممکن است مشکل بزرگی نباشد، اما برای بازیکنانی که اتصالات اینترنتی ضعیفی دارند و کلکسیونرهایی که می خواهند همه محتوا را با هم در یک مکان می خواهند، خسته کننده باشد.

طرفداران باید انتظار داشته باشند که جزئیات بیشتری در مورد Cyberpunk 2077: Ultimate Edition در هفته های آینده منتشر شود. قیمت این نسخه هنوز اعلام نشده است، اما شایعاتی مبنی بر عرضه آن با قیمت 59.99 دلار منتشر شده است. بازی Cyberpunk 2077 توانست تا ماه اکتبر 25 میلیون نسخه بفروشد. بسته الحاقی Phantom Liberty دارای داستان و منطقه جدیدی به نام Dogtown است و علاوه بر ماموریت های اصلی شامل سلاح ها و فعالیت های جدید می شود.

بخوانید  ست جدید دیواری راه شیری لگو فوق العاده جالب به نظر می رسد
تحریریه مجله بازی یک گیمر