تاریخ انتشار فصل 8 Sea of ​​Thieves تایید شد

با اعلام رسمی استودیو Rare، فصل هشتم بازی Sea of ​​Thieves به زودی برای کاربران بازی در دسترس خواهد بود.

خوشبختانه در این استریم زنده که از طریق صفحه رسمی بازی در توییچ پخش می شود، نتایج تصمیم کاربران در مورد ماجراجویی فعلی نیز مشخص خواهد شد. می‌توانیم امیدوار باشیم که شاهد نمایش‌هایی از ماجراجویی‌ها و اسرار جدید، Plunder Pass، و طبق معمول رفع اشکالات و مشکلات گیم‌پلی باشیم. با این حال، به نظر می‌رسد که Rare به پشتیبانی از Sea of ​​Thieves ادامه خواهد داد.

بازی Sea of ​​Thieves برای Xbox One، Xbox Series X | Xbox Series S و PC راه اندازی شد. تا کنون بیش از 30 میلیون بازیکن این بازی را تجربه کرده اند، Rare علاوه بر Sea of ​​Thieves در حال توسعه Everwild است که در تاریخ نامشخصی برای Xbox Series X، Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد.

استودیوی Rare، سازنده بازی Sea of ​​Thieves، در توییتی تاریخ انتشار فصل آخر بازی را تایید کرد. در توییت منتشر شده آمده است: «فصل 8 Sea of ​​Thieves از اول دسامبر (22 نوامبر) آغاز خواهد شد. جمعه بعد 18 نوامبر ساعت برای تماشای محتوای آپدیت شده فصل هشتم تا ساعت 10:30 صبح به وقت تهران منتظر بمانید، سپس نتایج تصمیم گیری ماجراجویی فعلی با نام Return of the Damned به صورت زنده مشخص می شود.

بخوانید  بازی Destiny 2 Root Of Nightmares اولین برندگان جهانی تایید شد