بازی Destiny 2 Root Of Nightmares اولین برندگان جهانی تایید شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



توجه داشته باشید که تکمیل حمله قبل از تاریخ مشخص شده به سادگی به شما امکان دسترسی به ژاکت را می دهد. برای به دست آوردن کالا همچنان باید پول خرج کنید. در صورت تمایل، Root of Nightmare Jacket 150 دلار است.

The Root of Nightmares Raid در 10 مارس در ساعت 9 صبح PT / 12 بعد از ظهر به وقت شرقی منتشر شد. اعضای HITP حمله خود را در توییچ پخش کردند و طبق بایگانی موجود در توییچ، آن را در حدود 2 ساعت و 24 دقیقه تکمیل کردند. سایت گزارش حمله Destiny 2. چند ساعت دیگر طول کشید تا Bungie اعتبار تکمیل را تأیید کند و در نتیجه توییت تبریک بالا در بالا منتشر شد.

همه بازیکنانی که تا زمانی که حالت مسابقه فعال است، حمله Root of Nightmares را تکمیل می‌کنند، یک نشان انحصاری دریافت می‌کنند و هرکسی که حمله را قبل از ۲۱ مارس کامل کند، می‌تواند یک ژاکت حمله با تم Root of Nightmares را خریداری کند که می‌تواند در دنیای واقعی بپوشد.

سریعترین پاکسازی بعدی بعد از HITP در 2 ساعت و 33 دقیقه تکمیل شد. سایت Destiny 2 Raid Report همیشه با پاک‌کننده‌های تیم به‌روز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده زمان‌ها و جدول امتیازات جدید، آن را بررسی کنند.

برندگان بازی Destiny 2 Root of Nightmares World Premiere توسط Bungie تایید شدند. در توییتر، توسعه دهندگان این موفقیت را به تیم Hard in the Paint (HITP) تبریک گفتند.

بخوانید  پچ 13.1 League Of Legends فصل 2023 را با Jayce Hammer Buffs و بیشتر معرفی کرد

Root of Nightmares در حال حاضر در حالت مسابقه است و یک سقف قدرت 1780 وجود دارد تا همه چیز را برای مسابقه برتر جهانی حفظ کند. برخی از سلاح های عجیب و غریب نیز در حالت مسابقه غیرفعال می شوند. حالت مسابقه معمولاً برای حملات 24 ساعت طول می کشد، اما این یک روز دیگر تمدید شد (در مجموع 48 ساعت) برای Root of Nightmares. برای اطلاعات بیشتر، توضیحات ما در مورد حالت مسابقه Root of Nightmares را ببینید.