نام Godzilla vs را فاش کنید. کنگ با هدایایی برای اتمام فیلمبرداری

به تازگی مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Godzilla vs. کنگ تمام شد که ظاهرا نام فیلم را فاش کرد.

مراحل فیلمبرداری و ساخت دنباله ها گودزیلا علیه کونگ در کوئینزلند استرالیا در دست ساخت است، اما اطلاعات زیادی در مورد این فیلم هیولایی در دسترس نیست. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید MonsterVerse به اشتراک گذاشته شد. اول، فیلمی از هدایای پایان فیلمبرداری برای اعضای تولید به بیرون درز کرده است که دنباله فیلم Godzilla vs را نشان می دهد. کونگ قرار است گودزیلا و کنگ نامیده شود:

این موضوع ممکن است مربوط به پایان بازی Godzilla vs. کنگ منطقی است و ممکن است شاهد همکاری گودزیلا و کینگ کونگ در گودزیلا و کنگ باشیم. در ادامه مشخص شد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم به پایان رسیده است. در تصویر منتشر شده، نام Origins که نام تولید فیلم است، روی میز فیلمبرداری دیده می شود و همچنین کلاهی با عبارت گودزیلا و کنگ دیده می شود که نام نهایی این فیلم را نشان می دهد. این فیلم احتمالا گودزیلا و کونگ خواهد بود:

دنباله گودزیلا علیه کنگ هدایایی را برای اعضای تولید بسته بندی می کند

مجموعه ای از آخرین روز فیلمبرداری دنباله فیلم Godzilla vs Kong و نام Godzilla and Kong on the Hat

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم گودزیلا و کنگ به ایفای نقش پرداخته اند. آدام وینگاردکارگردان فیلم گودزیلا علیه کنگ اجرای این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla vs Kong 2 را بر عهده داشتند.

بخوانید  Construct Companion فصل 3 Diablo 4 به تازگی بهبودهای عمده ای دریافت کرده است.

دنباله فیلم گودزیلا علیه کونگ، که نام رسمی آن هنوز تایید نشده است، در تاریخ 15 مارس 2024 (25 مارس 1402) اکران خواهد شد.