منتظر فصل دوم سریال Fallout باشید

آمازون قرار است از کالیفرنیا معافیت های مالیاتی دریافت کند تا فصل دوم بالقوه سریال Fallout را برای فیلمبرداری فصل بعدی سریال در منطقه تولید کند.

تمام قسمت‌های فصل اول Fallout صبح پنجشنبه و هم‌اکنون در Amazon Prime پخش می‌شود در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونممکن است سری Fallout با تمدید زودهنگام روبرو شود. کمیسیون فیلم کالیفرنیا تصمیم گرفت ۲۵ میلیون دلار اعتبار مالیاتی مشروط برای تولید فصل دوم سریال Fallout در این ایالت اختصاص دهد و بپردازد. اما آمازون هنوز به طور رسمی این سریال را برای فصل دوم تمدید نکرده است، اما احتمال وقوع آن زیاد به نظر می رسد.

فصل اول Fallout در نیویورک، یوتا، نیوجرسی و نامیبیا فیلمبرداری شد و با توجه به یارانه های مالیاتی، ممکن است بخشی یا تمام فصل دوم در کالیفرنیا فیلمبرداری شود، اما همانطور که مجله Variety در خود اشاره کرده است. گزارش، ارائه معافیت های مالیاتی به معنای قطعیت است فصل دوم سریال Fallout در کالیفرنیا تولید یا فیلمبرداری نشده است. به عنوان مثال، آمازون قبلا ۲۵ میلیون دلار اعتبار مالیاتی برای تولید فصل دوم The Citadel در کالیفرنیا دریافت کرده بود، اما پس از آن برنامه تغییر کرد و تولید سریال به استودیویی در تورنتو منتقل شد.

الا پورنل در نقش لوسی در حال خروج از پناهگاه در Fallout

طبق اطلاعات ارائه شده به کمیسیون فیلم کالیفرنیا، فصل دوم Fallout با بودجه 153 میلیون دلاری تولید خواهد شد که واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی است. تولید فصل دوم این سریال با حضور 170 بازیگر و اعضای گروه سازنده ادامه خواهد داشت. فصل اول سریال Fallout شامل 8 قسمت تولید شد اما از تعداد قسمت های فصل دوم سریال خبری در دست نیست.

بخوانید  ConcernedApe تا زمانی که Stardew نسخه 1.6 "نصب نشود" کار روی Haunted Chocolatier را از سر نمی گیرد.

الا پورنل، والتون گوگینز، آرون موتن، کایل مک لاکلان، زلیا مندز جونز، ساریتا چاودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامز، مایک دویل و زاک چری، از جمله بازیگران حاضر در سریال Fallout و ایفای نقش. جاناتان نولان و لیزا جویسازندگان و سازندگان مجموعه Westworld به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولانسازنده سریال Westworld 3 قسمت اول سریال Fallout را کارگردانی کرد.

بعلاوه، جنوا رابرتسون-دافت، فیلمنامه نویس Captain Marvel و Tomb Raider با هم گراهام واگنر، نویسنده سریال های The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به عنوان یک شورانر در سریال Fallout حضور داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی های Fallout، در کنار جاناتان نولان و لیزا جوی در مجموعه بازی ها، تهیه کننده اجرایی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر