کارگردان Borderlands بازی دیوانه وار کیت بلانشت در نقش لیلیت را ستایش می کند

فراتر از سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت، و همچنین ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین، کیت بلانشت فیلم های ژانر زیادی در تیتراژ قبلی خود ندارد. اما او تابستان امسال یکی دیگر را در اقتباس لایو اکشن بازی های ویدیویی Borderlands اضافه می کند. و به گفته کارگردان الی راث، مخاطبان آماده دیدن برخی از کارهایی که بلانشت در حالی که قهرمان اکشن درونی خود در نقش لیلیت را در آغوش می‌کشد، نیستند.

راث در مصاحبه ای با Empire گفت: “شما دیدید که (بلانشت) چوب را می چرخاند (در تار)، اما ندیدید که سلاح های او پشت سرش می چرخد.” او در این کار استاد است. لذت بخش زیادی از فیلم تماشای آن و فکر کردن به این است که “باورم نمی شود که همه آنها چنین کارهای دیوانه کننده ای انجام داده اند.” کیت با یک شعله افکن – یک شعله افکن واقعی – بیا! این خیلی بد است.

راث همچنین فاش کرد که یکی از فیلم‌های مورد علاقه بلانشت بر دیدگاه او نسبت به لیلیت تأثیر گذاشته است.

راث خاطرنشان کرد: “او عاشق فرار از نیویورک است.” “این فیلم مورد علاقه اوست. اما هیچ کس نمی داند، زیرا چرا وقتی از او در مورد لیدیا تار می پرسید، در مورد فرار از نیویورک می پرسید؟” او همچنین گفت که این فیلم فرصتی برای بلانشت بود تا «این نوع باورنکردنی از کرت راسل (شخصیت) را انجام دهد».

بلانشت در کنار کوین هارت، جک بلک، ادگار رامیرز، آریانا گرینبلات، فلوریان مونته‌آنو، جینا گرشون و جیمی لی کرتیس، عنوان Borderlands را منتشر می‌کند. Borderlands در تاریخ 9 آگوست اکران می شود.

بخوانید  گلوک: فرهنگ پاپ چگونه به ساخت محبوب‌ترین تپانچه جهان کمک کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر