مایکروسافت پیش از نمایشگاه بزرگ، رونمایی هایی شبیه به GoldenEye را برنامه ریزی می کند

این ادعا فیل اسپنسر، رئیس Xbox است که اخیراً با کانال YouTube XboxOn صحبت کرده است. او گفت که مایکروسافت بیشتر اعلان‌های خود را برای نمایشگاه ژوئن نگه می‌دارد، اما قبل از آن، اعلان‌های دیگری مانند “معرفی ریمستر GoldenEye 007 برای Xbox One، Xbox Series X | Xbox Series S و Nintendo Switch خواهد بود.

مایکروسافت و بتسدا در حال کار بر روی ویترین بازی استارفیلد هستند و یک نمایشگاه Xbox نیز برای ماه ژوئن برنامه ریزی شده است. این بدان معناست که Redmonds چندین معرفی بزرگ برای ماه های آینده دارد. اما ظاهراً این پایان کار نیست و در حالی که مایکروسافت بیشتر اعلامیه‌های بزرگ خود را برای نمایشگاه رزرو کرده است، این شرکت مشتاق است تا در ماه‌های منتهی به نمایشگاه، اعلامیه‌های کوچک‌تری را ارائه دهد.

اگرچه مایکروسافت بیشتر اعلامیه های بزرگ خود را برای نمایشگاه تابستانی ذخیره کرده است، اما برخی از آنها برای ماه های آینده برنامه ریزی شده است.

اسپنسر گفت: «اکنون روی نمایشگاه ژوئن بسیار متمرکز هستیم. اما اخباری هم هست که اعلام خواهد شد. مانند کاری که با معرفی GoldenEye انجام دادیم و فکر می‌کنم معرفی‌های مشابهی خواهیم داشت.” معنای دقیق آن مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که اسپنسر به معرفی ریمسترها یا راه‌اندازی مجدد بازی‌هایی که قبلاً منتشر شده‌اند اشاره داشته باشد.

ما گمان می کنیم که این شامل سایر بازی های ویدیویی کلاسیک قدیمی مانند GoldenEye باشد. با این حال باید منتظر اعلام رسمی باشیم. پیش از نمایشگاه ماه ژوئن مایکروسافت، این شرکت حداقل دو بازی بزرگ Redfall و Minecraft Legends را منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، بازی Forza Motorsport در سال جاری منتشر خواهد شد.

بخوانید  The Failure To Release A Trailer for Anime How Do You Live اثر جدید هایائو میازاکی