ایندیانا جونز در تریلر جدید و کوتاه ایندیانا جونز 5 بازمی گردد

ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت قرار است در 30 ژوئن 2023 اکران شود. جان ویلیامز او بازگشته تا موسیقی متن فیلم جدید ایندیانا جونز را بسازد.

هریسون فورد مثل ایندیانا جونز، پل فیبی والر به عنوان دختر خوانده ایندیانا جونز، مادز میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمن، بوید هالبروک، شانتی رنه ویلسون و توبی جونزاز جمله بازیگران فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. جیمز منگولد او با سابقه کارگردانی آثاری مانند Walk the Line، Logan و Ford v Ferrari، کارگردانی ایندیانا جونز 5 را بر عهده دارد که در واقع جایگزین آن شده است. استیون اسپیلبرگ او پیش از این 4 قسمت قبلی فیلم ایندیانا جونز را کارگردانی کرده بود.

لوکاس فیلم امشب تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Indiana Jones and the Dial of Fate با بازی هریسون فورد منتشر کرد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از فیلم Indiana Jones and the Dial of Fate منتشر شد. این تریلر در واقع یک تبلیغ تلویزیونی ویژه Super Bowl است که لوکاس فیلم آن را پخش کرد. در طول این تریلر کوتاه، شاهد چند فیلم جدید از ایندیانا جونز 5 هستیم، مانند نسخه جوان‌تر ایندیانا جونز با بازی هریسون فورد، و ماجراجویی جدید این شخصیت و رویارویی دوباره با او. ما نازی هستیم در ادامه می‌توانید تریلر جدید ایندیانا جونز و شماره‌گیری سرنوشت را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی بازی موبایل LotR: Heroes of Middle-earth Middle-earth Adventure