الکترونیک آرتز قرار است مجوز لیگ برتر را برای EA Sports FC تضمین کند

طبق گفته اسکای اسپورت، ارزش این قرارداد طی شش سال 488 میلیون پوند است و EA بیش از 80 میلیون پوند در سال پرداخت می کند که دو برابر قرارداد فعلی بین EA و لیگ برتر است. با این حال، هیچ یک از طرفین به گزارش های جدید واکنش نشان نداده اند. به تازگی EA اعلام کرده است که جدیدترین نسخه از سری فوتبال فیفا، FIFA 23، قرار است به بزرگترین نسخه در تاریخ این سری تبدیل شود.

سال 2023 نقطه عطفی بزرگ برای سری فوتبال فیفا خواهد بود. زیرا EA Sports و سازمان FIFA به همکاری طولانی مدت خود پایان داده اند و به دنبال آن مجموعه فوتبال سالانه EA از امسال با نام EA Sports FC شناخته می شود. اکنون به نظر می رسد که EA با وجود اینکه برند فیفا را برای بازی ورزشی محبوب خود از دست داده است، همچنان در تلاش است تا مجوز لیگ برتر را در EA Sports FC حفظ کند.

الکترونیک آرتز تا امضای قرارداد جدیدی برای لایسنس لیگ برتر انگلیس برای EA Sports FC فاصله چندانی ندارد.

به گزارش وبسایت Sky Sports، EA Sports به توافق با لیگ برتر انگلیس، بزرگترین رقابت فوتبال باشگاهی داخلی جهان نزدیک شده است. در واقع، الکترونیک آرتز در تلاش است تا قرارداد فعلی خود را با لیگ برتر تمدید کند تا همچنان از حقوق مجوز انحصاری آن لیگ در بازی EA Sports FC استفاده کند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  2023 می تواند به بهترین سال برای بازی های ترسناک تبدیل شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر