سرورهای WoW چینی پس از 14 سال پس از انقضای قرارداد NetEase خاموش شدند

علیرغم وجود خون بد بین بلیزارد و NetEase، یک بازی بلیزارد وجود دارد که در چین قابل بازی خواهد بود: Diablo Immortal. این بازی رایگان برای موبایل توسط NetEase در کنار بلیزارد ساخته شده است و تحت یک قرارداد مجوز جداگانه بین دو شرکت قرار دارد. NetEase همچنین تا سال گذشته بر روی یک MMO موبایل Warcraft کار می کرد، زمانی که پروژه پس از Blizzard لغو شد و NetEase نتوانست بر سر شرایط مالی به توافق برسد.

اکتیویژن بلیزارد به دنبال شریک جدیدی در چین برای توزیع بازی های خود است، اما اخیراً به دنبال تمدید قرارداد خود با NetEase برای تنها شش ماه برای جلوگیری از اختلال در خدمات بازی است. NetEase با استناد به رفتار ناعادلانه این معامله را رد کرد زیرا ظاهرا بلیزارد به شرکت‌های دیگر قراردادهای سه ساله پیشنهاد داده است. هر دو شرکت بیانیه‌هایی را منتشر کردند که اساساً طرف مقابل را مسئول این معامله شکست خورده مقصر دانستند. NetEase از آن زمان تیم مسئول بازی های بلیزارد در منطقه را منحل کرد، حتی تا آنجا پیش رفت که دفاتر بلیزارد آنها را تخریب کرد و مجسمه زنده اورک را از بین برد.

یک بازیکن قدیمی WoW در چین آخرین لحظات بازی را در این کشور مستند کرده است توییتربا بیان اینکه آپلود شخصیت آنها در بین گیمرهای چینی شروع به “سوزاندن” دیجیتالی کرده است. خاموش شدن سرور متأسفانه یک اتفاق کم اهمیت بود، زیرا بازیکنی که داده های شخصیت خود را دانلود می کند مانع از اجرای بازی و شرکت در هر نوع جلسه خداحافظی می شود.

بخوانید  ثبت پربیننده‌ترین قسمت پایانی یک سریال HBO توسط خاندان اژدها از زمان بازی تاج و تخت

ژو نوشت: امروز زمان بسیار غم انگیزی است که شاهد خاموش شدن سرور هستیم و نمی دانیم که اوضاع در آینده چگونه پیش خواهد رفت. “بزرگترین قربانی بازیکنان چینی خواهند بود که در این دنیاها زندگی می کنند و نفس می کشند. من همچنین می دانم که برای توسعه دهندگان بلیزارد که تمام اشتیاق و استعداد خود را صرف ساختن این دنیاهای باورنکردنی کرده اند چقدر سخت خواهد بود. من امیدوارم که همه آن خاطرات باارزش داشته باشند. هرگز محو نخواهد شد.”

در یک پست طولانی در لینکدین سیمون ژو، رئیس سرمایه‌گذاری و مشارکت جهانی NetEase، با عنوان «نامه‌ای عاشقانه: خاطره باقی می‌ماند»، شخصاً از کارمندان مختلف بلیزارد (که بسیاری از آنها دیگر در شرکت نیستند) به خاطر مشارکت‌شان در خلق دنیایی که میلیون‌ها نفر از آن لذت برده‌اند تشکر کرد. . بازیکنان چینی

طرفداران بازی های بلیزارد مانند World of Warcraft و Overwatch در چین پس از تعطیلی اکثر سرویس های بازی بلیزارد در این کشور، پس از اینکه Activision Blizzard و NetEase Games در چین نتوانستند قرارداد مجوز خود را تمدید کنند، در سوگواری هستند.

پس از آن آغاز می شود.
خنده دار است که در اینجا ما این فایل را “کوزه الکترونیکی” و فرآیند تولید این پرونده را “سوزاندن” می نامیم.
متأسفانه بازیکنان نمی توانند مانند دفعه قبل در شهر جمع شوند و منتظر آخرین لحظه با هم باشند، زیرا این سرویس با سرورها از بین می رود. pic.twitter.com/k04HqDfiMF

– پیتر یو (@Peterodox) 18 ژانویه 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  آیا دکتر دووم در فیلم پلنگ سیاه ۲ حضور دارد؟



این دو شرکت به مدت 14 سال شریک بودند و MMORPG بلیزارد قبل از شراکت بلیزارد با NetEase برای چند سال تحت یک شرکت جداگانه در کشور فعالیت می کرد. انتقال از اپراتور سابق WoW در چین به NetEase در سال 2009 اولین تعطیلی WoW در منطقه بود، البته فقط برای چند ماه.