با Samsung Good Lock و نحوه استفاده از آن آشنا شوید

سامسونگ هر سال این برنامه را برای پشتیبانی از آخرین نسخه One UI به روز می کند. چیزی که Good Lock را از سایر برنامه های سفارشی سازی متمایز می کند، تعداد ویژگی ها و نحوه کار آنها با یکدیگر است. تغییراتی که در این برنامه ایجاد می‌کنید با One UI مغایرتی ندارند.

یک قفل خوب نصب کنید

بنابراین اگر نمی خواهید اپلیکیشن را نصب کنید یا در نصب آن مشکل دارید، می توانید در صورت امکان اپلیکیشن های هر ماژول را دانلود کنید. اگر به اشتباه چیزی را تغییر دادید و می‌خواهید به تنظیمات اصلی بازگردید، روی دکمه مربوطه در صفحه اصلی ضربه بزنید تا خاموش شود.

1. شهربازی; تم کامل

Good Lock مجموعه ای از برنامه های ایجاد شده توسط سامسونگ است که به شما امکان می دهد ظاهر دستگاه گلکسی خود را آنطور که می خواهید طراحی کنید. با Good Lock می‌توانید همه چیز را از صفحه اصلی و صفحه قفل گرفته تا طرح‌بندی برنامه‌های اخیر، صفحه ساعت و پانل تنظیمات سریع سفارشی کنید.

اگر دوست دارید ظاهر گوشی خود را شخصی سازی کنید و از هیچ فرصتی برای شخصی سازی آن دریغ نمی کنید، بد نیست با Samsung Good Lock آشنا شوید. Good Lock اپلیکیشن انحصاری سامسونگ برای گوشی های گلکسی است که به کاربران این امکان را می دهد تا با نصب ماژول های خاصی گوشی را شخصی سازی کنند. این برنامه به طور مستقل عمل نمی کند. بلکه تمام کارها توسط ماژول ها و پلاگین های نصب شده به انتخاب شما انجام می شود. اگر می خواهید از محدودیت های تعیین شده توسط One UI برای کاربران فراتر بروید، Good Lock دری را به روی دنیایی از تغییرات و رنگ ها باز می کند.

بخوانید  18.5 میلیون واحد از کنسول های Xbox Series X و S فروخته شده است

در این مقاله کاربردی ترین ماژول های Good Lock را برای شخصی سازی هر چه بیشتر گوشی گلکسی خود به شما معرفی کرده ایم. در ویدیوی اختصاصی زومیت، می توانید در مورد هر ماژول اطلاعات بیشتری کسب کنید.

قفل خوب چیست؟

در Samsung Good Lock حدود 20 ماژول وجود دارد. اما لازم نیست همه آنها را نصب کنید. سپس بهترین ها را برای شما معرفی کرده ایم. با گذشت زمان، برخی از ماژول‌های برنامه Good Lock به برنامه‌های مستقل در هر جایی غیر از فروشگاه گلکسی در دسترس هستند.

Good Lock در سراسر جهان در دسترس نیست و نمی توان آن را در برخی کشورها نصب کرد. جای تعجب نیست که حتی در صورت انتشار جهانی، ایران همچنان نمی تواند به دلیل تحریم ها از امکانات خود استفاده کند. اما همیشه راه هایی وجود دارد. این برنامه فقط از طریق فروشگاه گلکسی قابل نصب است. برای نصب Good Lock مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای دانلود باید سیم کارت را جدا کنید.
  • گوشی را به وای فای وصل کنید و برنامه تغییر آدرس IP را طبق معمول فعال کنید.
  • به تنظیمات فروشگاه گلکسی بروید و داده ها را پاک کنید.
  • حالا به فروشگاه گلکسی بروید و Good Lock را جستجو کنید و آن را نصب کنید.

در آینده، اگر با اجرای Good Lock مشکلی داشتید، حافظه پنهان و داده های برنامه را پاک کنید و دوباره امتحان کنید.

معرفی بهترین ماژول های قفل خوب