به روز رسانی رایگان Saints & Sinners برای هدست PSVR2

بازیکن با تعداد زیادی واکر روبرو می شود و می تواند با له کردن مغز زامبی ها با استفاده از اشیاء تیز آنها را بکشد. شخصیت اصلی می تواند از ساختمان ها برای کمین دشمنان و حمله به زامبی ها از راه دور با استفاده از سلاح های دوربرد از جمله تیرکمان و تپانچه استفاده کند. همچنین یک سیستم کاردستی وجود دارد که در آن می‌توانید با استفاده از موادی که در دنیای بازی پیدا می‌کنید، آیتم‌ها و سلاح‌های مفیدی بسازید.

سازندگان بازی The Walking Dead: Saints & Sinners اعلام کرده است که این بازی به‌روزرسانی رایگان PSVR2 برای دارندگان بازی در پلی‌استیشن VR خواهد داشت.

این بازی ویدیویی برای اولین بار در 23 ژانویه 2020 برای رایانه های شخصی و Oculus Rift منتشر شد و در همان سال به پلتفرم های دیگر از جمله PlayStation VR راه یافت. بازی Saints & Sinners بر اساس کمیک Walking Dead رابرت کرکمن در نیواورلئان پس از شیوع زامبی اتفاق می افتد. بازیکنان نقش یک بازمانده به نام توریست را بر عهده می گیرند که به انتخاب بازیکن مرد یا زن است.

استودیو Sky Dance Interactive به طور رسمی برای تمامی دارندگان بازی اعلام کرده است The Walking Dead: Saints & Sinners در PSVR از جمله مشترکین PlayStation Plus، این بازی شامل ارتقاء رایگان به PSVR2 می شود. این خبر به مناسبت سومین سالگرد انتشار این بازی ترسناک و زامبی محور در دنیای مردگان متحرک منتشر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اولین تریلر گیم پلی Atlas Fallen پر از شن و ماسه و اکشن است