توضیح داستان پیچیده Knock at the Cabin در ویدیوی جدید

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که کمپانی یونیورسال پیکچرز ویدیوی جدیدی از فیلم Knock at the Cabin به کارگردانی ام نایت شیامالان با طرفداران به اشتراک گذاشته شد این تریلر ترسناک قرار است در تاریخ 3 فوریه اکران شود. ویدیو جدید شامل کلیپ های پشت صحنه و توضیحات من می باشد. نایت شیامالان و بازیگران مشابه دیوید باتیستا این در مورد شخصیت ها و طرح پیچیده فیلم است.

فیلم ضربه در کابین بر اساس رمان کابین در انتهای جهان ساخته شده است پل ترمبلی کار تمام شد و ام نایت شیامالان فیلمنامه را نوشت و کارگردانی کرد. اشوین راجان و ام نایت شیامالان از شرکت Blinding Edge Pictures. مارک بینستاک آنها به عنوان تهیه کننده فیلم کار می کردند. از جمله عوامل اجرایی این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد: استیون اشنایدر، کریستوس وی. کنستانتاکوپولوس و اشلی فاکس اشاره شده.

در خلاصه داستان فیلم Knock at the Cabin آمده است: “در حین تعطیلات خود در یک کابین دورافتاده، یک دختر جوان و والدینش توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می شوند که از خانواده می خواهند تصمیمی غیرممکن و دور از ذهن برای جلوگیری از آخرالزمان بگیرند. با دسترسی محدود. برای دنیای بیرون، این خانواده باید تصمیم بگیرند که به چه چیزی اعتقاد دارند و آیا می توانند قبل از نابودی همه چیز، فداکاری نهایی را انجام دهند.”

کمپانی یونیورسال پیکچرز ویدیوی جدیدی از فیلم Knock at the Cabin با بازی دیو باتیستا منتشر کرده است.

بخوانید  کارگردان درجه یک مردان ایکس می گوید ددپول 3 جهان سینمایی مارول را نجات خواهد داد

Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان قسمت 3)، جاناتان گروفبازیگر سریال شکارچی ذهن بن الدریجبازیگر فلی بگ پرنده نیکی آموکامجری که در قدیمی (قدیمی) ظاهر می شود ابی کوینبازیگر فیلم زنان کوچک (زنان کوچک) روپرت گرینتبازیگر سریال بنده و کریستن کوی آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ضربه در کابین به ایفای نقش می پردازند.

دانلود فیلم آپارات