اولین تریلر گیم پلی Atlas Fallen پر از شن و ماسه و اکشن است

توسعه دهنده Surge Deck13 اولین تریلر گیم پلی بازی اکشن-RPG آینده خود Atlas Fallen را به نمایش گذاشته است که مطمئناً نام یک فیلم جدید جرارد باتلر نیست. در حالی که اولین تریلر رونمایی انیمیشن CGI برای بازی، دنیایی از انسان ها، خدایان سقوط کرده و روبات های مرگبار را نشان می داد که در زیر شن های زمان مدفون شده بودند، همچنین اشاره ای به الهام گیری Bloodborne با سلاح های متحول کننده وجود داشت که مورد کنایه قرار گرفتند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب، توانایی ایجاد یک سبک بازی سفارشی با در نظر گرفتن ذات دشمنان و استفاده از آنها برای سفارشی کردن یک سیستم منحصر به فرد برای شخصیت خود است. تفاوت بزرگی که در اینجا وجود دارد این است که Deck13 برخلاف کارشان در سری The Surge تایید کرده است که بازی شبیه به روح نیست و بیشتر به فانتزی قدرتمند ژانر اکشن-RPG، شبیه به Devil May Cry متمایل است.

Atlas Fallen در دنیایی اتفاق می افتد که باید بشریت را از ظلم و ستم خدایان بی رحم رها کنید و همانطور که در گیم پلی بازی مشاهده می شود، شامل هک کردن ماهرانه، برش و طفره رفتن در یک دنیای نیمه باز است که در آن از شن و ماسه استفاده می کنید. محیط به نفع شما

بخوانید  بررسی اجمالی بازی Heroes Never Die Heroes Never Die + لینک دانلود
Atlas Fallen که برای انتشار در 16 می برنامه ریزی شده و توسط Focus Interactive منتشر شده است، در تاریخ 16 می برای PS5، Xbox Series X|S و PC منتشر خواهد شد. پیش‌سفارش قفل چند ویژگی اضافی را باز می‌کند، زیرا می‌توانید زره‌ها و پوسته‌های دستکش جدید را به عنوان بخشی از Ruin Rising Pack مجهز کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر