نسخه بعدی سری Hitman تا انتشار فاصله زیادی دارد

IO Interactive به طرفداران سری Hitman گفته است که منتظر نسخه اصلی بعدی آن به این زودی نباشند.

به تازگی استودیو IO Interactive نام Hitman 3 را به Hitman World of Assassination تغییر داده و محتویات دو نسخه اول این سری را برای دیدن یک سه گانه یکپارچه به نام World of Assassination قرار داده است. اکنون به نظر می رسد که سازنده برنامه ای برای انتشار دنباله اصلی این سری در آینده نزدیک ندارد و در عوض بر روی محتوای بیشتر برای World of Assassination، یک بازی فانتزی آنلاین و بازی جیمز باند آن تمرکز خواهد کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پوستر بازی Hitman 3

در نوامبر 2020، IO Interactive اعلام کرد که در حال کار بر روی یک بازی رسمی جیمز باند هستند. این بازی در حال حاضر با کد Project 007 شناخته می شود و قرار است داستان جیمز باند اصلی را روایت کند. علاوه بر این، IO Interactive ماه گذشته اعلام کرد که با توسعه یک بازی فانتزی، نقش آفرینی و آنلاین رو به جلو است. مانند پروژه های Hitman و James Bond، این بازی نیز در شعبه هایی در کپنهاگ، مالمو و بارسلونا توسعه یافته است. این استودیو درباره بازی نقش آفرینی جدید خود گفت: ما در حال توسعه یک دنیای فانتزی جدید بر اساس یک مالکیت معنوی جدید هستیم که یک اثر نقش آفرینی آنلاین است. قلب این بازی جهان باز برای سرگرم کردن بازیکنان و گسترش آن در نظر گرفته شده است. محتوا در چند سال آینده.”

بخوانید  نقش پدرو پاسکال در فیلم بعدی این کارگردان بربر

در همین راستا کریستین لوراممالک و مدیر خلاق IO Interactive در مصاحبه ای توضیح داد: “ما یک پلتفرم عالی داریم که می توانیم فرمول ها و انتظارات طرفداران را آزمایش کنیم.” سپس، در برخی مواقع، می‌توانیم از آموخته‌هایمان استفاده کنیم و یک تجربه جعبه شنی را دوباره طراحی کنیم. در حال حاضر ساخت یک بازی جدید و عالی در سری Hitman در اولویت نیست. چون ما در حال انجام یک کار فانتزی دیگر هستیم که زمان زیادی می برد. با این حال، بدیهی است که ما به مامور محبوب 47 باز خواهیم گشت. او هنوز در قلب این استودیو است.

IO Interactive اخیرا یک حالت بازی جدید به نام Freelancer را به World of Assassination اضافه کرده است که به بازیکنان یک تجربه تک نفره با عناصر سرکش، برنامه ریزی استراتژیک و یک پایگاه قابل تنظیم را می دهد. در مصاحبه ای با Eurogamer، توسعه دهنده همچنین اظهار داشت که طرفداران سری Hitman می توانند انتظار داشته باشند که تجربیات بیشتری به سه گانه World of Assassination اضافه شود قبل از اینکه استودیو سرانجام کار بر روی نسخه جدیدی از سری اصلی را آغاز کند.