مایکروسافت: قراردادهای دیگری برای عرضه سری Call of Duty بر روی پلتفرم های مختلف در دست اقدام است

ماه گذشته بود که این شرکت قرارداد همکاری ده ساله ای را با انویدیا امضا کرد تا عناوین رایانه های شخصی Xbox از جمله Call of Duty را به سرویس بازی ابری GeForce NOW بیاورد. چندی پیش، ردموندی ها قراردادی ده ساله امضا کردند تا در صورت تایید ادغام، سری بازی های Call of Duty را بر روی پلتفرم های نینتندو عرضه کنند.

مایکروسافت روز گذشته قراردادی ده ساله با Boostroid اعلام کرد که براساس آن بازی های PCXBox به کاربران این سرویس مستقل بازی ابری ارائه می شود. اگر ادغام 69 اگر قرارداد میلیون دلاری مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد توسط قانونگذاران رقابت تایید شود، این معامله با Boosteroid شامل مجموعه fhcd Call of Duty نیز می شود.

“اگر تنها بحث این باشد که مایکروسافت قصد دارد سری Call of Duty را روی پلتفرم های دیگر متوقف کند، اکنون که ما معاملاتی را برای آوردن این سری به دستگاه ها و پلتفرم های بیشتری انجام داده ایم، این مورد به سختی قابل بحث در دادگاه است. ” او گفت.

اکنون برد اسمیتمدیر عامل مایکروسافت به وال استریت ژورنال گفت که معاملات بیشتری در راه است. زیرا این شرکت قصد دارد تنظیم‌کننده‌های رقابت را متقاعد کند که در حالی که مالک اکتیویژن بلیزارد است، برنامه‌ای برای مسدود کردن دسترسی به برخی از بزرگترین فرنچایزهای صنعت بازی، از جمله World of Warcraft و Diablo، علاوه بر Call of Duty ندارد.

لازم به ذکر است که مایکروسافت به سونی یک قرارداد ده ساله قانونی پیشنهاد داد تا بازی‌های جدید Call of Duty را در همان روز ایکس‌باکس با محتوای کامل و برابر در پلی‌استیشن منتشر کند. سونی می‌گوید که اگر این معامله عظیم با صنعت بازی تایید شود، راه‌های مختلفی وجود دارد که مایکروسافت می‌تواند دسترسی را مسدود کند یا دسترسی سطح پایین‌تری به محتوا فراهم کند. نظارت و اجتناب از انجام آن بسیار دشوار خواهد بود. این شرکت گفت که یکی از این راه‌ها برای اجتناب از تعهدات، ارائه مجموعه کالاف دیوتی با اشکالات و اشکالات متعدد در پلتفرم‌های پلی‌استیشن است.

بخوانید  بازی Baldur's Gate 3 Patch 9 به زودی عرضه می شود، نسخه کامل برای سال 2023 در نظر گرفته شده است

مایکروسافت قصد دارد قراردادهای بیشتری برای فروش بازی های ایکس باکس بر روی پلتفرم های شخص ثالث امضا کند.