بازی Baldur’s Gate 3 Patch 9 به زودی عرضه می شود، نسخه کامل برای سال 2023 در نظر گرفته شده است



Baldur’s Gate 3 مدتی است که در دسترسی زودهنگام قرار دارد، اما طرفداران تا قبل از پایان سال محتوای جدیدی را مشاهده خواهند کرد. توسعه دهنده Larian Studios در یک پست وبلاگ اخیر اعلام کرد که پچ 9 برای RPG مورد انتظار قبل از شروع سال منتشر خواهد شد، همراه با برخی اطلاعات اضافی درباره انتشار نهایی آن در سال 2023.

در مورد محتویات پچ 9، پست وبلاگ از نظر جزئیات بسیار کوتاه است و فقط “ویژگی های جدید” را نوید می دهد. با این حال، انتشار آن با «پانل از جهنم» همراه خواهد بود که به بسیاری از سوالات طرفداران در چند ماه گذشته پاسخ خواهد داد. این وبلاگ همچنین دارای اسکرین شات هایی از استودیوی ضبط حرکت Larian است که اخیراً در شعبه Guildford آن افتتاح شده است.

در حال پخش: خلاصه داستان کامل Baldur’s Gate 1 + 2

شاید مهم‌تر از آن، استودیو Larian می‌گوید که این بازی در مسیر عرضه در سال 2023 است که قطعاً خبر خوبی است. Baldur’s Gate 3 برای اولین بار در اکتبر 2020 در دسترسی زودهنگام منتشر شد. آخرین به روز رسانی بازی، Patch 8، باردها را به همراه گنوم ها و رنگ مو بهتر به بازی معرفی کرد. لاریان گفت Baldur’s Gate 3 به حدود یک سال توسعه نیاز دارد تا در فوریه از دسترسی زودهنگام خارج شود، بنابراین امیدواریم که به این برنامه پایبند باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.