Black Panther 3 در دست ساخت است

لتیسیا رایت، بازیگر نقش شوری، در مصاحبه ای جدید گفت که فکر می کند فیلم Black Panther 3 به کارگردانی رایان کوگلر در دست ساخت است.

کوگلر قبلاً هنگام اکران Black Panther: Wakanda Forever گفته بود که نمی دانست فیلم بعدی Black Panther چگونه خواهد بود. با این حال، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول در آن زمان گفت که مایل است با کوگلر در پلنگ سیاه 3 همکاری کند. به عنوان یکی از موفق ترین فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول به حساب می آید.

رایت اضافه کرد که اگرچه تولید پلنگ سیاه 3 ممکن است در حال حاضر نهایی نشود، اما امیدوار است این فیلم روزی ساخته شود. رایت افزود: “من همیشه سعی می کنم کلمات مثبت بگویم و مثبت فکر کنم و معتقدم کلمات خوب و کلمات خوب اتفاق می افتد. پس چرا که نه؟” فکر می کنم Black Panther 3 در حال اتفاق افتادن بود.

“من فکر می کنم در حال حاضر در راه است. ما فقط دو سال باورنکردنی برای Wakanda Forever داشته ایم و همه برای حمایت از آن گرد هم آمده اند.” به استودیو، بنابراین زمان زیادی تا دیدن فیلم می گذرد، اما ما واقعاً برای دیدن آن هیجان زده ایم.”

فیلم Black Panther: Wakanda Forever در تاریخ 1 فوریه و اکنون در جدیدترین نسخه از دیزنی پلاس اکران خواهد شد. اخبار سینما و تلویزیونستاره این فیلم معتقد است که قسمت سوم فیلم Black Panther در دست تولید است. لتیشیا رایت بازیگر نقش شوری در مصاحبه اخیر با Variety گفت که Black Panther 3 در دست ساخت است. رایت در این مصاحبه فرش قرمز گلدن گلوب 2023 گفت:

بخوانید  نظرسنجی جدید نشان می دهد که قمار چقدر در حال رشد است

لتیسیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تانوک هوئرتا، ​​آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و مایکل کول آنها از جمله بازیگران حاضر در فیلم Black Panther: Wakanda Forever هستند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther کارگردانی و فیلمنامه Black Panther: Wakanda Forever را نوشت.

ورود پلنگ سیاه جدید در فیلم Black Panther: Wakanda Forever