به روز رسانی جدید PS5 پشتیبانی از DualSense Edge را اضافه می کند

آخرین به‌روزرسانی سیستم برای کنسول‌های PS5 منتشر شده است، و نه تنها لایه‌های معمولی پایداری را به سیستم اضافه می‌کند، بلکه پشتیبانی از کنترلر DualSense Edge سونی را نیز اضافه می‌کند. در کنار علامت، پیام “این به روز رسانی نرم افزار سیستم عملکرد سیستم را بهبود می بخشد”، نشان می دهد پچ یادداشت های مختصر همچنین نشان می دهد که “کنترل کننده بی سیم DualSense Edge اکنون پشتیبانی می شود” در به روز رسانی PS5 22.02-06.50.00.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

اگر زمانی که برای اولین بار معرفی شد آن را از دست دادید، DualSense Edge کنترلر برتر جدید سونی است که طراحی با کیفیت بالا را با مقدار شگفت انگیزی از سفارشی سازی ترکیب می کند. استفاده از این سطح سفارشی‌سازی آسان است و می‌توانید ماژول‌های آنالوگ، درپوش‌های چوبی و موارد دیگر را تعویض کنید، بنابراین می‌توانید دستگاه را مطابق با نیازهای بازی خود پیکربندی کنید.

این یک چیز اضافی گران قیمت برای PS5 شما است، زیرا DualSense Edge زمانی که در 26 ژانویه عرضه شود، 200 دلار برای شما بازگردانده است. حداقل شامل یک کیف حمل سخت سفید با این قیمت است.

جیک دکر در پیش‌نمایش DualSense Edge گیم‌اسپات نوشت: «به نظر می‌رسد که DualSense Edge گزینه خوبی برای دارندگان پلی‌استیشن است که ممکن است با حسادت طرفدار کنترل‌کننده به پیشنهادات ایکس‌باکس نگاه کنند». با 200 دلار، شما یک کنترلر دریافت خواهید کرد که دارای فرم فاکتور آشنا، ارگونومی بهبود یافته، گزینه های ویژگی های جدید و سطح خوبی از سفارشی سازی است.

بخوانید  زندگی انسان روی ماه: حقایق، شگفتی ها و هر آنچه که باید بدانید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.