مکانیک بازسازی‌شده Sons of the Forest در ویدیوی گیم‌پلی جدید بازی

بازی پسر جنگل از کارگاه بازی های آخر شب سعی می‌کند با تکرار ویژگی‌هایی مانند طراحی sandbox، عناصر ژانر ترسناک و سبک بقا یا سیستم جمع‌آوری منابع از نسخه قبلی بازی، موفقیت خود را تضمین کند. با این حال، این مشکل توسعه‌دهندگان بازی را به فکر بهبود جنبه‌های خاصی از آن نینداخت. عاقبت در واقع برخی از جنبه‌های بازی مانند مکانیزم‌های ساخت بازی کاملاً بازنگری شده و شاهد دگرگونی رویکرد در سبک طراحی بازی هستیم. ویدیوی پیش نمایش وب سایت جدید پست IGN برخی از این تغییرات را نشان می دهد.

در حالی که Sons of the Forest هنوز ویژگی های ساختاری نسخه اصلی را دارد، نسخه جدید رویکرد واقع بینانه تری برای ساخت و ساز دارد.

در این بازی به جای جمع آوری مواد و کارهایی مانند پرکردن نقشه های طراحی و ساخت و یا دستکاری در ظاهر اجسام، به طور واقع بینانه کارهایی مانند خرد کردن چوب را انجام می دهید. پس اگر می خواهید مثلاً تیر چوبی درست کنید، باید قسمت بالایی را کمی با دقت بتراشید. ابزارهای ارائه شده به شما این امکان را می دهد که آنها را در هر جهت و حالتی که می خواهید قرار دهید.

بازی The Sons of the Forest در تاریخ 23 فوریه (4 مارس) برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

البته برای کسانی که کارت های آبی نسخه اول را بیشتر دوست داشتند جای نگرانی نیست زیرا همچنان پابرجا هستند. فقط برای کسانی که کارهای کاربردی تری را دوست داشتند، این نسخه جالب تر خواهد بود.

بخوانید  Amazon Prime Members Can get This Lego Star Wars Landspeeder Kit For $90 Off

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر