هزاران بازی و لوازم جانبی Xbox Series X در فروش هستند

در سمت بازی ها، می توانید پیدا کنید هاله بی نهایت برای 29 دلار، Cyberpunk 2077 برای 20 دلار و شوالیه های گاتهام برای 44 دلار یکی از پرفروش ترین ها مربوط به نسخه ای است که به تازگی منتشر شده است خورشید نیمه شب مارول، که فقط 47 دلار کمتر از 70 دلار معمول خود است. این بازی استراتژی در زمان عرضه نقدهای تحسین برانگیزی دریافت کرد، زیرا به شما امکان می‌دهد تا قبل از اینکه با نمادهایی مانند ولورین و مرد عنکبوتی متحد شوید تا لیلیث و ارتش مینیون‌هایش را نابود کنید، ابرقهرمان مارول خود را بسازید. اگر بازی در رادار شماست، آن را با این قیمت جدید عالی انتخاب کنید.

بازی‌ها تنها چیزی نیستند که در فروش هستند، زیرا تعدادی لوازم جانبی محبوب را با کاهش قیمت در دسترس خواهید یافت. این لیست مانند ماه دسامبر طولانی نیست، اما شما می توانید چند هدست رده بالا را با تخفیف پیدا کنید. کارت توسعه حافظه 1 ترابایتی Seagate به قیمت 200 دلار (220 دلار) و تعداد انگشت شماری ایستگاه شارژ و باتری های قابل شارژ با قیمت های پایین به فروش می رسد.

ژانویه بهترین زمان از سال برای خرید نیست، زیرا بیشتر تبلیغات تعطیلات و تخفیف های دیوانه وار تمام شده اند. با این حال، هنوز چند معامله عالی برای ایکس باکس باقی مانده است، از جمله کاهش قیمت 50 دلاری سری ایکس باکس اس و کاهش قیمت برای Xbox Game Pass Ultimate.

هزاران بازی ورزشی نیز در حال حاضر تخفیف دارند، از جمله Madden NFL 23 برای 35 دلار، NBA 2K23 برای 30 دلار و تور PGA 2K23 برای 30 دلار

بخوانید  امکان پشتیبانی از بازی Diablo 4 از فناوری ذخیره سازی مستقیم

در اینجا خلاصه ای از بهترین معاملات Xbox موجود امروز را مشاهده می کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.