اضافه شدن کاراکترهای جدید در آپدیت جدید Dead Cells


استودیوی Motion Twin تریلر جدیدی از آخرین آپدیت Dead Cells منتشر کرده است که در آن شاهد اضافه شدن قهرمانان محبوب دیگر بازی های مستقل هستیم.

Dead Cells به تازگی یک به روز رسانی جدید دریافت کرده است که تعدادی شخصیت قابل بازی را به همراه دارد. این شخصیت ها همگی از دیگر بازی های ایندی معروف به Dead Cells آمده اند و بازیکنان می توانند به جای شخصیت اصلی، کنترل آن ها را در دست بگیرند و با دشمنان مبارزه کنند.

این آپدیت که Dead Cells: Everyone’s Here Volume 2 نام دارد، هم اکنون برای بازیکنان رایانه شخصی در دسترس است و بازیکنان کنسول در اواخر نوامبر به آن دسترسی خواهند داشت. در واقع، Dead Cells در حال حاضر به عنوان بخشی از بسته نرم افزاری Anindie، که شامل عناوین مستقل است، در Steam در دسترس است.

اضافه کردن شخصیت به بازی سلول های مرده

با تماشای تریلر منتشر شده از آپدیت جدید Dead Cells می توان با شخصیت هایی که می توانند جایگزین The Beheaded شوند آشنا شویم.

همراه با اضافه شدن این شخصیت ها، فهرستی از سلاح های نمادین از بازی های مستقل نیز در دسترس قرار گرفته است، از جمله شخصیت اصلی Starfury و شمشیر از Terraria، شخصیت Jacket و سلاح Baseball Bat از Hotline. Miami، شخصیت Shovel Knight و عصای پادشاه از سری شوالیه بیل. ، شخصیت Ironclad و سلاح Diverse Deck از بازی Slay The Spire، شخصیت Subject Zero و سلاح Throwable Objects از بازی Katana Zero و در نهایت شخصیت Commando و سلاح Laser Glaive از بازی Risk of Rain.

هر کدام از این اسلحه ها دارای ویژگی ها و قدرت های منحصر به فردی هستند و به بازیکنان مزیت هایی خواهند داد. علاوه بر این، با حل پازل های جدید موجود در راهنمای Prisoner’s Quarters، می توان شخصیت های جدیدی به شکل پوسته های قابل باز شدن قفل را به دست آورد. تکمیل این پازل ها و تکمیل چالش های مربوطه به طور خودکار شخصیت های جدید را باز می کند.

بخوانید  Capcom به ما یادآوری می کند که پراگماتا هنوز وجود دارد، سپس آن را به طور نامحدود به تاخیر می اندازد

دانلود فیلم آپارات

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی Dead Cells با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر