تعداد بازیکنان Death Stranding به بیش از ده میلیون نفر رسیده است


در سومین سالگرد انتشار بازی استودیوی توسعه دهنده Death Stranding اعلام کرده است که بیش از ده میلیون بازیکن آن را تجربه کرده اند.

استودیو Kojima Productions در سومین سالگرد عرضه بازی Death Stranding آمار قابل توجهی از این بازی اعلام کرد که در این مدت این بازی به همراه نسخه Director’s Cut خود به بیش از ده میلیون بازیکن رسید; بازیکنانی که آن را به عنوان Sam Porter Bridges تجربه کرده اند. این بازی ابتدا در 17 نوامبر 2019 برای پلی استیشن 4 منتشر شد و بعداً در 24 جولای 2019 برای رایانه های شخصی منتشر شد.

سپس نوبت به نسخه بهبود یافته Director’s Cut رسید که در تاریخ 2 اکتبر 1400 برای گیمرها برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت و سرانجام این نسخه در 10 آوریل 1401 برای رایانه های شخصی منتشر شد. لازم به ذکر است که در این ده میلیون، آمار بازیکنانی که از طریق سرویس های اشتراکی مانند پلی استیشن پلاس و پی سی گیم پس آن را تجربه کرده اند نیز گنجانده شده است. با این حال، این چیزی از درخشش این اثر کم نمی کند.

با چنین استقبال شدیدی، ساخت دنباله آن دور از ذهن نخواهد بود و شایعات پیرامون آن تنها در حال تشدید هستند. با توجه به ماهیت بازی که در واقع یک شبیه ساز رانندگی پسا آخرالزمانی متمرکز بر مکانیسم راه رفتن است، یک عملیات بسیار ساده، رسیدن به چنین آماری خیره کننده است. در همان زمان، بازی در اواسط شیوع کرونا منتشر شد و شامل مناطقی بود که همه ما می شناسیم. مانند گوشه گیری و تلاش برای برقراری ارتباط با دیگران.

بخوانید  بازار سیاه فروش کارت گرافیک RTX 4090 در چین به اوج خود رسیده است