تیزر مرموز بازی بعدی Mass Effect و اشاره ای به Mass Relay

در تیزر کوتاه افکت مسی جدید با تصویری روبرو هستیم که ممکن است اشاره به درو داشته باشد و در این تصویر رله زمین در حال ساخت است.

دانلود فیلم آپارات

حقیقت هنوز روشن نیست، اما این تصور ممکن است اشتباه باشد. سال گذشته در N7 یک چاپ سنگی منتشر شد که در آن نوشته شده بود: «تهدید ریپر ممکن است تمام شده باشد، اما هزینه زیادی از جمله برای خود زمین داشته است. از آنجایی که بازماندگان باید قطعات را بردارند، طرفداران تعجب می کنند که آینده چه خواهد بود.

در حال حاضر، این مقاله حاوی اسپویلرهایی برای Mass Effect 3 است.

به مناسبت روز N7، Bioware یک تیزر اسرارآمیز برای بازی آینده مس افکت منتشر کرده است. همانطور که از کلمه مکتوب MR پیداست، در این تیزر شاهد تماشای یک ما در حال ساخت Mass Relay هستیم و تعدادی فضاپیما در آنجا دیده می شود. اما در یک لحظه تصویر می لرزد و اگر دقت کنید شبیه طرح ها و خطوط ریپر می شود.

از سوی دیگر، بازسازی Mass Relays مصادف با پایان تخریب نسخه سوم Copper Effect است. اما وجود ریپر می تواند نشان دهنده این باشد که این بازی پس از پایان کنترل یا سنتز انجام خواهد شد. به هر حال همه این موارد فقط حدس و گمان است و باید منتظر ماند تا تیم سازنده اطلاعات بیشتری از این بازی مورد انتظار منتشر کند.

روی سنگ نگاره نیز نوشته شده بود: «شپرد و بازماندگان باید قطعات را بردارند». مایک گمبل، مدیر پروژه، بعداً گفت که این یک اشتباه بوده و “فیلمنامه اصلی توسط افرادی نوشته شده است که تجارت را اداره می کنند و بازی را نمی شناسند”.

بخوانید  انویدیا تاکنون ۱۰۰ هزار GPU برای مدل پرچمدار RTX 4090 عرضه کرده است