یکی از بهترین بازی های سال گذشته اکنون در Xbox Game Pass قرار دارد

برای اطلاعات بیشتر در مورد Xbox Game Pass در این ماه، بازی‌هایی را که وارد و خارج از این سرویس می‌شوند، بررسی کنید. علاوه بر ایکس باکس و رایانه شخصی، Arcade Paradise روی نینتندو سوییچ و پلی استیشن نیز موجود است.

Arcade Paradise که اکنون برای بازی در نسخه‌های Xbox و PC Game Pass رایگان است، با توجه به اینکه چقدر ساده است، یک بازی فوق‌العاده عجیب است. شما در نقش اشلی بازی می کنید، یک دانشجوی ترک تحصیل کرده که به زادگاهش بازگشته است و وظیفه دارد در غیاب پدرش، خشکشویی پدرش را اداره کند. پس از کشف یک ماشین آرکید در اتاق پشتی شرکت، اشلی تصمیم می گیرد به آرامی ساختمان را به یک بازی تمام عیار تبدیل کند و به تدریج تعداد ماشین های لباسشویی را کاهش دهد و سعی کند آن را از پدرش پنهان کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بله، انجام بازی‌های آرکید (و خرید ماشین‌های بیشتر) بخش بزرگی از سرگرمی Arcade Paradise است، اما تماشای رشد کسب‌وکار اشلی نیز لذت واقعی دارد، و حتی چند چرخش وجود دارد. تاریک و غیرمنتظره که به نوعی Arcade را تبدیل می‌کند. Paradise یکی از بهترین داستان های بازی سال.

سال گذشته شاهد انتشار چند بازی فوق‌العاده بودیم و یکی از بازی‌های مورد علاقه ما Arcade Paradise بود – یک شبیه‌ساز تجاری متقابل با یک تجربه آرکید کامل. اگر منتظر بودید آن را امتحان کنید اما هنوز این کار را نکرده اید، اکنون در Xbox Game Pass در دسترس است. برخلاف ماشین‌های لباسشویی در قسمت جلویی پاساژ، شما نیازی به ربع ندارید.

بخوانید  سرورهای LittleBigPlanet 3 به طور نامحدود قطع می شوند، دسترسی به ایجاد پخش کننده آنلاین در دسترس نیست

تقریباً هر کاری که انجام می‌دهید، مینی‌بازی خودش است، از جمله یک «مبارزه» بسیار شدید برای بیرون آوردن آدامس از توالت. در آن زمان که کسب و کار را به یک بازی موفق تبدیل کردم، واقعاً آرزو داشتم که این کسب و کار واقعی باشد تا بتوانم آخر هفته‌هایم را به معاشرت بگذرانم و بالاترین امتیازات دیگر افراد عادی را شکست دهم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر