بازی Destiny 2 در حالی که برای فرم نهایی مبارزه می کند، سقوط خود را تجربه می کند

بروکس گفت: «بله، واقعاً سخت است که به گذشته صدماتی که آنها انجام داده اند نگاه کنیم.

Season of the Deep رسماً در 22 آگوست به پایان می رسد و پس از آن فصل 22 منتشر خواهد شد که هنوز فاش نشده است. در آن روز، Bungie همچنین جزئیات جدیدی در مورد بسط بعدی، The Final Shape، که نور و تاریکی را به پایان می‌رساند، فاش خواهد کرد. حماسه Destiny 2.

فقط ژیو آرات (در حال حاضر) ایستاده است، و تا کنون او تلاش کرده است تا خشم و اندوه خود را در چندین فصل از Destiny 2 بر روی Guardians متمرکز کند. اما آیا امیدی برای او وجود دارد؟ شاهد؟ یا در دوئل نهایی با نور و نگهبانانش شمشیر خود را خواهد شکست؟

اسپویل‌های اصلی Season of the Deep دنبال می‌شوند

بیشتر از این مطالعه نکنید مگر اینکه بخواهید در مورد یک اسپویلر اصلی بدانید.
بیشتر از این مطالعه نکنید مگر اینکه بخواهید در مورد یک اسپویلر اصلی بدانید.

رابرت بروکس، طراح ارشد داستان، توضیح داد: «من فکر می‌کنم زمانی که او در این فعالیت بر سر شما فریاد می‌زند که چگونه با شمشیرها روبرو می‌شوید یا چگونه می‌خواهد شما را نابود کند، می‌تواند به عنوان این خشم و نفرت فراگیر ظاهر شود. “اما من فکر می کنم یک چیزی که باید به آن توجه کرد این است که نفرت بیشتر شبیه عشق برای شرکت در مراسم جنگ است. برای او خشونت عشق است. این روش او برای نشان دادن قدردانی، نشان دادن ارتباطش با همه چیزهایی است که درگیر آن است. برای مبارزه با و با این گونه ای که در هزاره های گذشته رگه خونینی را در سراسر جهان ترسیم کرده است.”

شرحی ارائه نشده است

در طول چندین فصل، Destiny 2 مرز بین خیر و شر را در نبرد بین نور و تاریکی محو کرده است. دشمنان دیروز متحدان امروزی هستند و اخیرا شاهد پیوستن کابال با نگهبانان در کنار خانه جدید الیکسنی در سرپیچی از شاهد و نقشه بزرگ او برای ایجاد شکل نهایی جهان هستیم. در حالی که هنوز هیچ کمبودی در مورد تهدیدها وجود ندارد، از جمله Taken، بقایای لژیون قرمز، و Vex، بشریت حداقل چند متحد در گوشه خود دارد، همانطور که ما در طول میزگردی با طراحان اصلی داستان Destiny 2 کشف کردیم.

بخوانید  فرانچسکا میلز از Witcher: Blood Origin با Warhammer او مانند یک بازیگر دیگر رفتار کرد و آن را در اتاقش نگه می دارد

پس کجا کندو را ترک می کند؟ یکی از سرسخت ترین دشمنان Destiny 2، Hive در حال حاضر دستخوش تحولات بزرگی است. تمدن مرگ پرست میلیون ها سال است که در سراسر کیهان موج می زند، اما از دست دادن چندین خدای آیه، پادشاه گرفته شده اوریکس و ملکه جادوگر ساواتون، ساختار اعتقادی منطق شمشیر این گونه را از بین برده است. چندین ضربه مهلک.

در مورد Xivu Arath، خدای جنگ Hive حضور بیشتری در Season of the Deep داشت و در Ghosts of the Deep dungeon ما از طریق قطعات حافظه او که به Oryx کارگردانی شده بود، درک بهتری از او به دست آوردیم. با این حال، طغیان‌های او را با خشم و خشم رقیق‌ناپذیر اشتباه نگیرید، زیرا بانجی توضیح داد که ارتباط خشونت‌آمیز شیوو آرات انعکاسی از اشتیاق او به جنگ بود.

بروکس اضافه کرد که قرار گرفتن در معرض Xivu Arath در سیاهچال، آسیب پذیری شخصیت را نشان می دهد زیرا او شروع به زیر سوال بردن احساس خود می کند، ایده ای که در یکی از برگه های Savathun منعکس شد زیرا جادوگر ملکه شروع به تجربه احساسات مشابه در حین جعل اوزیریس کرد. زوج چه کندو ممکن است روزی به نیروهای اتحاد بشریت علیه جهان بپیوندد – شاید توسط یک ساواتون زنده شده رهبری شود – این گونه پس از ابدیت تسخیر نسل کشی تعمیرات اساسی خواهد داشت.

به گفته Bungie، کندو سقوط در نوع خود را می‌داند، زیرا هزاره‌های بی‌شماری پیروی از دکترین Sword Logic شاهد فروپاشی این ساختار اعتقادی هنگام آزمایش در برابر نگهبانان بوده است. رابرت بروکس، طراح ارشد داستان، توضیح داد: «تقریباً برنامه‌ریزی‌شده است که اتفاق می‌افتد، زیرا نوع منطق و همه چیزهایی که آنها باور می‌کنند، فقط یک دروغ غول‌پیکر است که شاهد برای کنترل آن‌ها به آن‌ها داده است». “دیدن ساختار اعتقادی آنها در حال فروپاشی بخشی از سقوط کندو است.”

بخوانید  در اینجا نوع فیلم‌هایی است که نتفلیکس می‌خواهد در آینده روی آن‌ها تمرکز کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر