فرانچسکا میلز از Witcher: Blood Origin با Warhammer او مانند یک بازیگر دیگر رفتار کرد و آن را در اتاقش نگه می دارد

ثبت نام کنید یا وارد شوید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

اما حالا که فیلمبرداری تمام شده است، اسلحه به یک صندوق عقب نرفته است. میلز توضیح داد که گوئن اکنون در اتاق خواب خود است.

وقتی سریال پیش درآمد Witcher نتفلیکس، Witcher: Blood Origin اتفاق می‌افتد، لحظه‌ای وجود دارد که شما را شگفت‌زده می‌کند: زمانی که شخصیت فرانچسکا میلز، ملدوف، داستان وار همر زیبای خود به نام گوئن را فاش می‌کند.

برش:

بدون پرداختن به اسپویلرها، گوئن بیش از ابزار مورد علاقه ملدوف برای ضربه زدن به سر دشمنانش بود، او به تنهایی شخصیتی بود هم در سریال و هم زمانی که دوربین در حال چرخش نبود. میلز وقتی برای اولین بار گوئن را دید، به GameSpot گفت: «روز عالی بود. “من قرار نیست به شما دروغ بگویم. زیرا اگر منطقی باشد، وابستگی عاطفی به یک شی نیز مضحک به نظر می رسد، اما واقعا گوئن بخشی از بازیگران بود. مردم حتی سر صحنه فیلمبرداری از گوئن رد می شدند. وقتی از کنار آن رد می شدی. اینطور نبود که کسی تکیه گاه شما را به سمت شما پرتاب کند، مثل این بود که “این گوئن است.” و من مثل “متشکرم.” و از کسی می خواهم که گوئن را بگیرد، او هرگز رها نمی شود.

بخوانید  قهرمانان جدید احتمالا فقط از طریق بتل پس به Overwatch 2 اضافه خواهند شد