گرافیک خیره کننده و بسیار واقعی از بازی مستقل Unrecord در تریلر جدید

همچنین برخی دیگر معتقدند این بازی به دلیل موضوع بحث برانگیز و سطح جزئیات استفاده شده ممکن است توجه کاربران را به خود جلب کند. دیوید گلدفارب، بنیانگذار و کارگردان خلاق The Outsiders، استودیوی متال: هلسینگر او در مورد این بازی گفت که گرافیک بازی “بسیار جالب” به نظر می رسید، اما محیط و اتمسفر آن به شدت ناراحت کننده بود.

الکساندر اسپیندلر کارگردان و برنامه نویس این بازی ویدیوی مذکور را در حساب کاربری خود در توییتر به اشتراک گذاشته است که تاکنون 71 میلیون بار توسط مردم دیده شده است. بسیاری از کاربران درباره تاثیرات واقعی محیط این بازی صحبت کرده اند.

بازی Unrecord در راه پلتفرم Steam است و در حال حاضر برای لیست علاقه مندی ها در دسترس است. تاریخ انتشار این بازی هنوز اعلام نشده است.

تریلر جدید منتشر شده از بازی شوتر اول شخص Unrecord با گرافیک خیره کننده و بسیار واقع گرایانه خود بحث های زیادی را در بین کاربران اینترنتی ایجاد کرده است.

نظرات کاربران اینترنت در مورد تریلر بازی Honorcord

دانلود از آپارات – ویدیوها را با کیفیت بهتر در یوتیوب تماشا کنید

پس از اینکه برخی پیشنهاد کردند که بازی به دلیل موضوع و حال و هوای آن به هیچ وجه نباید ساخته شود، گلدفارب اضافه کرد: «اجازه دهید خیلی واضح بگویم، بازی هایی که ممکن است باعث ناراحتی یا عصبانیت شما شوند، جای خود را دارید و من جایی نگفتم. در مورد اینکه آیا قرار است این بازی را تجربه کنم یا نه؟ باید بگویم نمی دانم، ممکن است… بستگی دارد. “من فکر نمی کنم شبیه ساز پلیس کشته شود همه لذت بخش هستند.”

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth – راهنمای رژه پیاده نظام هفتم میدگار و جونون

برخی از کاربران با اشاره به توانایی فوق العاده موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در ایجاد تصاویر واقعی، خاطرنشان کردند که motion blur با فیلتر کردن حرکات شخصیت های بازی و تقلید از حرکات دوربین نصب شده بر روی لباس افسران پلیس، می تواند برخی از ایرادات را پنهان کند. و ساختار بازی و ایجاد توهم.یک فیلم واقعی بسازید.

تریلر دو دقیقه ای Unrecord که توسط استودیوی مستقل فرانسوی Drama ساخته شده است، یک افسر پلیس را نشان می دهد که وارد یک ساختمان متروکه شده و با تعدادی مجرم مسلح روبرو می شود. نمای گیم پلی این بازی الهام گرفته شده از دوربین نصب شده بر روی لباس پلیس است و نکته ای که در این تریلر جلب توجه می کند گرافیک فوق العاده واقعی و حرکات منحصر به فرد شخصیت ها در محیط این بازی است که می توانید از آن استفاده کنید. نگاهی به زیر