چگونه در Fortnite حرفه ای شویم؟


Fortnite ممکن است در ظاهر یک بازی ساده باشد، اما مواردی دارد که اگر آنها را دنبال کنید، تجربه بهتر و سرگرم کننده تری خواهید داشت.

فورتنایت برای اولین بار در سال 2017 در دسترسی اولیه عرضه شد و به عنوان یک بازی بتل رویال به دلیل ساختار متفاوتی که از ابتدا داشت توانست توجه کاربران و تولیدکنندگان محتوا را به خود جلب کند و تبدیل به یک ترند در سراسر جهان شود. اصلی‌ترین چیزی که Fortnite را به یک تجربه متفاوت تبدیل کرد، ساختن بود. بازیکنان فورتنایت می توانند یک قلعه یا برج ساده بسازند و با ساخت سازه های مختلف مکانی امن برای مبارزه فراهم کنند. البته در کنار حالت اصلی فورتنایت، حالت دیگری به نام Zero Build نیز برای سرگرمی بیشتر کاربران در دسترس است.

طی چند سال گذشته اپیک گیمز با تغییرات مختلف در گیم پلی Fortnite سعی در ارائه بازی بهتر و سرگرم کننده تری داشته و موفق هم بوده است. شاید فکر کنید که Fortnite نسبت به سایر بازی‌های Battle Royale ساده‌تر و دشوارتر است. اما واقعیت این است که Fortnite نیز چالش‌های خاص خود را دارد و دانستن نکات مهم آن می‌تواند بازی شما را بهبود ببخشد یا تجربه لذت‌بخش‌تری ارائه دهد. بنابراین در این مقاله نکاتی را مطرح کرده ایم که دانستن آنها می تواند بازی شما را بهبود بخشد و نقطه شروع خوبی برای بازیکنانی باشد که هنوز بازی Battle Royale از اپیک گیمز را تجربه نکرده اند.

تنظیمات صدای بازی فورتنایت

1. گزینه جلوه صدای بصری را از گزینه فعال کنید

گزینه جلوه بصری یکی از مهم ترین و راحت ترین قابلیت هایی است که اپیک گیمز در اختیار کاربران فورتنایت قرار داده است. با وارد شدن به قسمت تنظیمات و سپس شاخه Audio، گزینه ای به نام Visual Sound Effect را مشاهده خواهید کرد. با فعال کردن این گزینه صدای پای بازیکنان، صدای پرواز بازیکنان، صدای درگیری و جعبه های بازی به صورت جلوه بصری نمایش داده می شود تا حضور یا درگیری آنها را بهتر درک کنید.

2. قبل از شروع بازی سلاح های مختلف را در جزیره امتحان کنید

Fortnite یک بازی 100 نفره بتل رویال است که با ورود به هر مسابقه در جزیره کوچکی نزدیک نقشه اصلی قرار می گیرید. چند ثانیه طول می کشد تا همه بازیکنان به سرور متصل شوند و پس از پر شدن ظرفیت 100 نفر، اتوبوس معروف Fortnite شما را به جزیره اصلی می برد. حالا در این مدت می توانید سلاح های مختلفی را که در نزدیکی شما هستند جمع آوری و امتحان کنید. اگرچه زمان بسیار کمی برای انجام آن دارید، اما حداقل ساختار و نحوه شلیک یکی از آنها را می دانید.

استفاده از وسیله نقلیه در فورتنایت

3. قبل از شروع بازی مطمئن شوید که کدام حالت را انتخاب می کنید

البته انتخاب نحوه شروع بازی بسیار مهم است. حالت عادی یا به اصطلاح اصلی فورتنایت به شما امکان ساخت می دهد. از طرف دیگر، شما ساخت و ساز صفر دارید، جایی که هیچ ساخت و ساز وجود ندارد. البته هر کدام از آنها حالت رتبه بندی مخصوص به خود را دارند که در آن مبارزه و بقا جدی تر است. در این میان بد نیست به حالت های سفارشی سازی و ایجاد کاربر اشاره کنیم. با این حال، مراقب باشید که کدام حالت های رسمی Fortnite را انتخاب می کنید. پیشنهاد می شود ابتدا به نسخه صفر ارتقا دهید و پس از آموزش ساخت به حالت قدیمی و اصلی بروید.

بخوانید  بهترین بازی های کوتاهی که می‌توان تجربه کرد | ۲۵ بازی + زمان گیم پلی

4. ابتدا سپر کوچک و سپس سپرهای دیگر

در دنیای فورتنایت، آیتم های دستکاری شده خاصی نوار آبی بالای نوار سلامتی را پر می کنند. این نوار نوار محافظ شماست و به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند. از این به بعد سپرهای کوچک همیشه در اولویت هستند. سپر کوچک به سرعت نوار مربوطه را پر می کند و در حین مبارزه در صورت مجروح شدن می توانید به سرعت پشت دیوار یا درخت رفته و از آنها استفاده کنید. از طرف دیگر، سپر کوچک “فقط 50٪ اولیه نوار سپر را پر می کند.” بنابراین همیشه ابتدا از این شیلد استفاده کنید و سپس به سراغ سپر معجون یا سپرهای دیگر بازی بروید.

در فورتنایت به بازیکنان دیگر شلیک کنید

5. همیشه یک سپر و جعبه یا باند کمک های اولیه در موجودی خود داشته باشید

بازیکنان می توانند موجودی خود را در سمت راست پایین صفحه مشاهده کنند. شما می توانید تعداد محدودی از اقلام مختلف را در موجودی خود قرار دهید. یادتان باشد همیشه دو مورد مربوط به نوار سلامت و شیلد را در این قسمت قرار دهید. معمولا یک سپر کوچک و بانداژ یا جعبه کمک های اولیه بهترین گزینه هستند.

6. به ارزش سلاح هایی که جمع آوری می کنید توجه کنید

ارزش آیتم ها و سلاح هایی که جمع آوری می کنید متفاوت است و این تفاوت با رنگ های مختلف نمایش داده می شود. به ترتیب رنگ های خاکستری، سبز، آبی، بنفش و طلایی رنگ هایی هستند که برای ارزش اشیا در نظر گرفته می شوند. خاکستری نشان دهنده کمترین ارزش و طلایی بالاترین ارزش است. بنابراین وقتی سلاح های خود را انتخاب می کنید، مرور را متوقف نمی کنید. سعی کنید همان سلاح را با ارزش بهتر پیدا کنید تا زمانی که بتوانید حداقل سلاح های آبی یا طلایی را پیدا کنید. برای آیتم های قابل استفاده در بازی، مقادیر بالاتر به این معنی است که نوار سلامت/سپر شما را بهتر پر می کنند یا مانند Chug-Jag، هر دو نوار را به طور کامل پر می کنند. در میان سلاح ها، ارزش بالاتر به معنای آسیب بهتر است.

استفاده از Chug Jug در Fortnite

7. همیشه پوشش داشته باشید، سپس از اشیایی مانند سپر استفاده کنید

مطمئناً هنگام مبارزه با بازیکنان دیگر آسیب خواهید دید یا حتی از ارتفاع سقوط خواهید کرد. اکنون، هنگامی که در یک موقعیت ایده آل برای جمع آوری نوار بهداشتی یا سپر خود قرار گرفتید، مطمئن شوید که به پشت درخت، تپه، دیوار یا ترجیحاً داخل ساختمان بروید. زیرا ممکن است بازیکن دیگری جلوی شما سبز شود و به دلیل انیمیشن استفاده از آیتم های قابل استفاده، زمان کافی برای دفاع از خود نداشته باشید. این در حالی است که در صورت گرفتن سنگر به راحتی می توانید از آیتم مورد نظر استفاده کنید و بازیکن مورد نظر متوجه حضور شما نخواهد شد.

بخوانید  فاصله زمانی بین رویدادهای Furiosa و Mad Max: Fury Road مشخص شده است

8. سلاح هایی مانند SMG و Assault Rifle برای شروع عالی هستند

شاید فکر کنید که برای یک مبتدی، یک تفنگ ساچمه ای انتخاب خوبی برای مبارزه است، اما یک تفنگ ساچمه ای فقط یک سلاح قابل اعتماد برای مبارزه نزدیک است. اگر مبتدی هستید، تفنگ تهاجمی، SMG بهترین گزینه برای شماست. به یاد داشته باشید که در ابتدا سراغ تک تیرانداز و نقش آفرینی نروید. زیرا کار با آنها مستلزم آشنایی با مکانیک بازی و نحوه هدف گیری دقیق در بازی است.

یک صندوقچه در فورتنایت باز کنید

9. محیط های محبوب و نامحبوب را شناسایی کنید

با هر فصل بازی Fortnite، شاهد محبوبیت یک یا چند محیط بازی هستیم. در روزهای اول، بازیکنان برای تخریب یکدیگر به این محیط ها می رفتند. ورود به این نوع محیط ها از نظر سرعت و دقت در یافتن غارت و کشتن دیگران می تواند چالش خوبی برای شما باشد. اما، برای شروع، پیشنهاد می کنم به محیط های کمتر محبوب و ایزوله بروید تا به راحتی انواع لوت ها و آیتم های بازی را کشف کنید.

ده به عرضه قطره توجه کنید

جدا از صندوقچه های داخل بازی، جعبه مهمات و سایر مواردی که آیتم های درون بازی را در اختیار شما قرار می دهند، افت عرضه چیز دیگری است که باید به آن توجه کنید. قطرات عرضه از آسمان در قسمتی کاملا تصادفی از نقشه پرتاب می شود. استراتژی های مختلفی را می توان در مورد منبع یابی قطره ای پیاده سازی کرد. به عنوان مثال، اگر در پایان مسابقه هستید و یک منبع در دایره قرار می گیرد، می توانید از آن برای شناسایی سایر بازیکنان استفاده کنید. به این ترتیب همیشه بازیکنانی هستند که به لوت این قطره ها نیاز دارند و می توانید برای نابودی آنها کمین کنید.

غارت دشمنان در فورتنایت

11. هنگام عکسبرداری به چپ و راست حرکت کنید

موقعیتی که هنگام فیلمبرداری در آن قرار دارید بسیار مهم است. نشسته یا ایستاده فرقی نمی کند، از چپ به راست حرکت کنید. علاوه بر این، نحوه تیراندازی بسیار مهم است. اگر تفنگ تهاجمی یا SMG دارید، به صورت نیمه اتوماتیک شلیک کنید و دکمه آتش را نگه ندارید یا کلیک نکنید. حرکت به چپ و راست به حتی تک تیراندازها نیز کمک می کند تا با مشکل مواجه شوند، اما لازم نیست با الگوی خاصی به چپ و راست حرکت کنید و کمی خلاقیت در این مورد داشته باشید.

12. سعی کنید به سر بازیکنان دیگر شلیک کنید

هنگامی که نحوه شلیک و واکنش در مبارزات تن به تن را درک کردید، مهم است که بدانید به کدام قسمت از بدن حریف شلیک کنید. به یاد داشته باشید که شلیک به سر یا آنچه که هد شات نامیده می شود بهترین نتیجه را به شما می دهد. اگر حتی صاحب یک تفنگ ساچمه ای هستید، هدشات می تواند بسیار بهتر از شلیک بی هدف به طرف حریف باشد.

بخوانید  Dragon Age: Dreadwolf Skill Tree و سفارشی سازی جزئیات انتشار

زمین های مرتفع در فورتنایت

13. همیشه بزرگ را در اختیار داشته باشید

هرچه بیشتر زنده بمانید و به پایان مسابقه و نبردهای نهایی نزدیکتر شوید، داشتن زمین های بلند اهمیت بیشتری دارد. زمانی که در محیطی بالاتر از حریف خود قرار دارید، تسلط شما برای کشتن هدف بهتر است و به راحتی می توانید حریف خود را از بین ببرید. بنابراین سعی کنید با کاهش دایره امنیتی به محیط های بالاتر از محیط های دیگر دسترسی داشته باشید. مثلاً به بالای کوه، پشت بام خانه یا ساختمان و … بروید.

14. سعی کنید به حرکت رو به جلو ادامه دهید

سعی کنید در محیط بازی به جلو حرکت کنید یک جا گیر نکنید. به عبارت دیگر، اردو نزنید و به دنبال غارت بهتر باشید. همچنین اگر می خواهید از دست بازیکنان دیگر فرار کنید. به طور مداوم در حالت زیگزاگ بدوید و در حالت Sprint بلغزانید و بپرید تا از آنها دور شوید و آسیب زدن به بازیکن مورد نظر را دشوار کنید.

تیم در حال بازی Fortnite

15. به قطب نما و مکان دشمنان توجه کنید

توجه به قطب نما و استفاده از پینگ در بازی بسیار مهم است. هنگام بازی به صورت گروهی و با دوستان خود می توانید با استفاده از قطب نما و پینگ موقعیت سایر تیم ها و بازیکنان را با دقت بیشتری مشاهده کنید و اطلاعات مفید و صحیح را به هم تیمی های خود بدهید. پینگ کردن مواردی که پیدا می کنید نیز مفید است. همانطور که مواردی را پیدا می کنید که سایر اعضای تیم به آنها نیاز دارند، آنها را پینگ کنید تا متوجه شوند و آنها را بردارید.

16. درست ساختن را یاد بگیرید

تمام عناصر ذکر شده هم برای حالت اصلی و هم برای حالت اصلی Fortnite، یعنی تجربه بازی ساختمان و حالت ساختن صفر مناسب بودند. این در حالی است که در حالت اصلی خود ساخت و ساز بسیار مهم است و باید به طور جداگانه مورد بررسی قرار گیرد. اصولی ترین چیزی که باید بدانید چه زمانی از کدام سازه استفاده کنید و با گذشت زمان و کسب تجربه بیشتر، چیدمان سازه ها روی هم را یاد می گیرید و ساختمان های مختلفی را برای تصاحب دانش آموز زمین می سازید. یا دژ بهتری داشته باشید. .

در نهایت رعایت موارد ذکر شده می تواند بازی شما را بسیار بهتر کند. علاوه بر این، اگر اولین بار است که بازی Fortnite را انجام می‌دهید، پیروی از موارد بالا شروع خوبی برای درک دنیای بازی و نحوه زنده ماندن است. در نهایت شما کاربران هم می گویید که اگر فورتنایت را تجربه کنید چقدر به موارد ذکر شده اهمیت می دهید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر