هنوز مشخص نیست که استودیو BioWare چه مدت زمان نیاز دارد تا جزئیات جدیدی درباره Dragon Age: Dreadwolf به اشتراک بگذارد. با این حال، سازنده اخیرا تایید کرده است که بازی وارد فاز آلفا شده است. در گذشته چند ویدیو کوتاه از مراحل اولیه توسعه بازی فاش شده بود که نشان می داد گیم پلی اکشن بازی بر اساس سیستم مبارزه ای God of War ساخته شده است.
در حال حاضر جزئیات بسیار کمی از بازی بعدی Dragon Age: Dreadwolf در دسترس است و BioWare هنوز چیزهای زیادی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. با این حال، توسعه دهنده اخیراً جزئیات مختصری در مورد RPG آینده خود ارائه کرده است که بیشتر مربوط به درخت مهارت و مکانیک سفارشی سازی کلاس است.
BioWare جزئیات جدیدی در مورد درخت مهارت و بخش سفارشی سازی Dragon Age: Dreadwolf منتشر کرده است.
BioWareStudio توضیح داد: «ویژگیهای طراحی مانند برگه آمار دقیق، محتوای نقشآفرینی مورد علاقه طرفداران، ایجاد مکانهایی برای کاوش، و بسیاری موارد دیگر موضوعاتی هستند که میتوانیم بیپایان دربارهشان صحبت کنیم». این موردی است که احتمالاً در آینده به آن خواهیم پرداخت. پس منتظر اطلاعات بیشتر باشید.”
اگرچه هنوز هیچ تریلر گیم پلی بازی Dragon Age: Dreadwolf منتشر نشده است، اما از توضیحات استودیو BioWare می توان متوجه شد که تنوع مهارت ها یکی از عناصر کلیدی گیم پلی خواهد بود. Dragon Age: بازیکنان Dreadwolf به چندین درخت مهارت دسترسی خواهند داشت که هر کدام به یک کلاس خاص گره خورده اند. با این حال، بازیکنان می توانند مهارت های هر درخت را به دلخواه باز کنند و ترکیب مورد علاقه خود را در هر کلاس ایجاد کنند.
نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.