شایعه: احتمال اعلام تاریخ ویترین بازی استارفیلد در آینده نزدیک


به نظر می رسد بتسدا به زودی تاریخ انتشار رسمی بازی Starfield را اعلام خواهد کرد.

همانطور که شما دوستان عزیز یک گیمر احتمالا می دانید، در ماه های اخیر شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد آثار اختصاصی مایکروسافت بوده ایم که عرضه آن ها برای کنسول نسل نهم این شرکت در سال جاری تایید شده است. به عنوان مثال، می توانیم رویداد را صدا کنیم Xbox و Bethesda’s Developer_Direct در اوایل فوریه امسال برگزار شد و جزئیات بیشتری در مورد آثاری مانند Redfall در اختیار کاربران قرار داد.

از سوی دیگر، در میان آثار مورد انتظار کنسول نسل بعدی ایکس باکس، بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از بازی Starfield هستند. اثری که در گذشته تایید شده بود ویترینی خاص و مستقل برای آن در نظر گرفته شده است. باید گفت که اطلاعات کمی در دسترس است. اما با توجه به آخرین اخبار دنیای بازی، به نظر می رسد این روند به زودی تغییر کند و جزئیات بیشتری مانند تاریخ نمایش آن منتشر شود.

لوگوی ایکس باکس

با توجه به صحبت های جدید اندی رابینسون از رسانه VGC در شبکه اجتماعی توییتر، شنیده شدن این فرد حاکی از آن است که در آینده نزدیک اخبار جدیدی در رابطه با این ویترین دریافت خواهیم کرد و اعلامیه ای برای این ویترین در نظر گرفته شده است. این بحث در راستای بیانیه اخیر Bethesda است که استودیوی بازیسازی در حال بررسی موارد خاصی برای ویترین قبل از اعلام تاریخ انتشار است.

علاوه بر این، این شرکت در گذشته فاش کرده بود که تاریخ انتشار رسمی بازی Starfield را در این ویترین اختصاصی اعلام خواهد کرد. گزارش های اخیر حاکی از آن است که عنوان مورد انتظار در ماه ژوئن در دسترس خواهد بود. از طرفی ممکن است بر اساس اطلاعات موجود استارفیلد در اواخر تابستان سال جاری برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس در بازار جهانی عرضه شود.ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی عرضه شود.

بخوانید  جعبه‌های مانگا در آمازون B2G1 رایگان هستند - Chainsaw Man، One Piece، Tokyo Ghoul، و غیره

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر