جعبه‌های مانگا در آمازون B2G1 رایگان هستند – Chainsaw Man، One Piece، Tokyo Ghoul، و غیره

آیا همیشه رویای داشتن کتابخانه مانگا خود را داشته اید؟ به لطف این تبلیغ B2G1 در آمازون، می توانید به راحتی چندین مجموعه از مجموعه های محبوب مانگا را با قیمت بسیار مقرون به صرفه دریافت کنید. آمازون: دو بخرید، یک فروش رایگان دریافت کنید– که همزمان با هفته دایره هدف برگزار می شود – انتخاب بسیار خوبی دارد، از حجم های منتخب از Berserk تا ماجراجویی دزدان دریایی One Piece و موارد دیگر.

مجموعه های جعبه مانگا رایگان Amazon B2G1 را پیشنهاد می کند

شرحی ارائه نشده است

یکی از پیشنهادات برجسته در اینجا مربوط به اولین قوس کامل مرد اره برقی است. مجموعه انیمیشن اخیر تنها چند جلد از حماسه امنیت عمومی را پوشش می‌دهد و با این جعبه مجموعه می‌توانید با خواندن داستان‌های Bomb Girl، International Assassins، Gun Devil و Control Devil، فصل بعدی را شروع کنید. این جعبه به تنهایی با کاهش 40 درصدی به 60 دلار رسیده است و شامل تمام 11 جلد شومیز مرد اره‌ای برقی در یک جعبه رنگارنگ و همچنین یک پوستر دو طرفه تمام رنگی منحصر به فرد است.

جعبه جعبه توکیو غول یکی دیگر از پیشنهادات عالی در اینجا است، اگر شجاعت داشته باشید. این سریال در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن غول‌های گوشت‌خوار تلاش می‌کنند در کنار انسان‌ها همزیستی کنند، این سریال تاریک با هنر ترسناک است. این مجموعه جعبه جامع 14 جلدی، داستانی جذاب از جناح‌گرایی، جنگ داخلی، و قهرمانی که بین دو جهان گیر افتاده است، با قیمت 86 دلار در آمازون در دسترس است.

برای چیزی سبک تر، نمی توانید با One Piece اشتباه کنید! مجموعه‌های فانتزی دزدان دریایی طولانی‌مدت Eiichiro Oda چندین دهه است که وجود دارد و بیش از 1000 فصل مانگا تولید کرده است، اما برای این فروش می‌توانید مجموعه‌های Thriller Bark to New World و Dressrosa to Reverie را با کاهش 45 درصدی انتخاب کنید. . اینها کتابخانه های عظیمی از محتوای One Piece هستند که در کیس هایی با ظاهر جالب قرار دارند. این مجموعه ها همچنین هر کدام شامل یک دفترچه منحصر به فرد و یک پوستر رنگی دو طرفه است.

بخوانید  Mortal Kombat 1 - هر مرگ، بی رحمی، و حرکات X-Ray که تاکنون دیده ایم

اگرچه در تبلیغات رایگان B2G1 گنجانده نشده است، اما می‌خواهیم مجموعه جعبه‌های Demon Slayer را نیز برجسته کنیم که شامل 23 جلد، یک کتابچه اختصاصی و یک پوستر دو طرفه است. به قیمت 107.33 دلار به فروش می رسد که بیش از 50 درصد تخفیف از قیمت فهرست دارد.

برای جلدهای Berserk در فروش، آمازون چندین کتاب لوکس ارائه می دهد. این‌ها نسبت به نسخه‌های شومیز معمولی برتر هستند، زیرا دارای کاغذ ممتاز، صحافی با چرم مصنوعی هستند، و چاپ مجدد مانگای کلاسیک در قالبی بزرگ هستند، بنابراین می‌توانید راحت‌تر همه چیز هنری نفیس را جذب کنید. در نهایت، می‌توانید نسخه‌های لوکس Hellsing را نیز انتخاب کنید، که شاهکار مانگای کوهتا هیرانو را برای اولین بار در قالب اصلی 7×10 آن جمع‌آوری می‌کند. این نسخه ها دارای جعبه برجسته، صحافی دوخته شده و نشانگرهای روبانی هستند. خلاصه معاملات Berserk ما را برای بقیه جلدها، که در فروش نیز هستند، بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر