مدیر عامل شرکت Saber Interactive می گوید بازی های ویدیویی 70 دلاری برای همیشه دوام نمی آورند

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، بازی‌های ویدیویی گران‌تر شده‌اند و قیمت سنتی 60 دلار جای خود را به ورودی جدید 70 دلاری برای انجام بازی‌های جدید داده است. بازی‌های PS5 شخص اول سونی به سمت این افزایش قیمت رفته‌اند، استودیوهای بزرگ راه آن را دنبال کرده‌اند، و حتی نینتندو نیز از زمانی که سال گذشته The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom اولین بازی آن با قیمت 70 دلار منتشر شد، این MSRP را آزمایش کرد. اما آیا این MSRP می تواند دوام بیاورد؟ متیو کارچ، مدیرعامل Saber Interactive، نظر خود را در این مورد بیان کرده است و به گفته وی، تا زمانی که استودیوها به دنبال کاهش هزینه های ساخت هستند، دریافت 70 دلار برای یک بازی جدید پایدار نخواهد بود.

کارچ به IGN گفت: «من فکر می‌کنم با گران‌تر شدن ساخت بازی‌ها، عنوان 70 دلاری به راه دودو خواهد رفت. “من فکر نمی‌کنم پایدار باشد. نگاه کنید، شما هیاهوهای پیرامون Cyberpunk را به خاطر می‌آورید، که فکر می‌کنم در نهایت به خوبی کار کرد، اما وقتی انتظارات بسیار بالاست و پول زیادی روی یک عنوان سرمایه‌گذاری می‌شود، برای شرکت بسیار خطرناک است. من. فکر کنید بازار به سمت توسعه ای حرکت می کند که لزوماً کیفیت پایین تری ندارد، بلکه تاکید بر یافتن راه هایی برای کاهش هزینه ها خواهد بود.

در حال پخش: تریلر گیم پلی Warhammer 40,000: Space Marine 2 2

شایان ذکر است که بازی Saber Interactive's Warhammer 40K: Space Marine 2 در زمان عرضه یک بازی 70 دلاری خواهد بود، اما Karch توضیح داد که او نمی‌خواهد بازی را با این قیمت بفروشد. در حال حاضر، چالش متقاعد کردن مصرف‌کنندگان است که قیمت پایین‌تر عرضه نشانه‌ای از کیفیت پایین نیست، چیزی که Karch می‌گوید Helldivers 2 در آن عالی بود. مدیر عامل از Helldivers 2 به عنوان یک نمونه عالی از یک بازی “بازار میانی” نام برد که عملکرد خوبی داشت و نمونه ای از مسیری است که او می خواهد Saber Interactive دنبال کند.

بخوانید  نه! اینترنت ماهواره ای تلفن همراه ایلان ماسک در ایران فعال نشده است

به گفته کارچ، هوش مصنوعی به طور بالقوه می تواند به کاهش هزینه های تولید و بهبود کیفیت در فضای AAA کمک کند، اما به تنهایی در میان افزایش چشمگیر بودجه تولید کافی نیست.

Saber Interactive همچنین در حال کار بر روی بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic است که اخیراً پس از جدایی سازنده از Embracer Group در اوایل ماه جاری، کارچ گفت که “بسیار زنده” است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر