اولین فیلم Joker 2، تریلر کامل به زودی منتشر می شود

اولین تریلر Joker: Folie à Deux اواخر امروز در 9 آوریل منتشر می شود، اما قبل از آن، یک تیزر کوتاه از راه رسیده است. این اولین فیلم از دنباله مورد انتظار یکی از موفق ترین فیلم های کمیک بوک تمام دوران است.

در تیزر، خواکین فینیکس را در نقش آرتور فلک/جوکر می بینیم که زیر باران ایستاده و می خندد. بسیاری بر این باورند که او در این سکانس داخل دیوارهای Arkham Asylum است – به تیزر زیر نگاه کنید. تریلر کامل امشب ساعت 6:30 بعد از ظهر به وقت شرقی / 9:30 بعد از ظهر به وقت شرقی می رسد.

به طور جداگانه، Variety اخیراً گزارش داد که دنباله جوکر حداقل 15 “تفسیر مجدد” از آهنگ های محبوب را شامل می شود، از جمله “That's Entertainment” از موزیکال جودی گارلند در سال 1953 The Band Wagon. این فیلم همچنین می تواند دارای موسیقی اصلی باشد.

تاد فیلیپس برای کارگردانی و نویسندگی در کنار اسکات سیلور، یکی از نویسندگان فیلم، بازگشته است. لیدی گاگا، بازیگر نقش هارلی کوئین، در کنار برندان گلیسون و کاترین کینر، به فونیکس می پیوندد. Zazie Beetz نیز از فیلم اصلی بازگشته است.

جوکر 2019 باکس آفیس موفقی بود و بیش از 1 میلیارد دلار در مقابل بودجه گزارش شده 55 میلیون دلاری به دست آورد. بررسی جوکر GameSpot به آن امتیاز ۱۰/۱۰ داد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آمادگی اینتل برای عرضه کارت گرافیک Arc A770