چند بازی موبایل ارائه شده توسط دیجی کالا برای کودکان


«دیجی کالا» در این مطلب به معرفی چند بازی موبایل پسند کودک می پردازد.

اگرچه در سال های اخیر توجه بیشتری به بازی های موبایل برای بزرگسالان شده است، اما بازی های موبایلی زیادی نیز برای کودکان طراحی شده است. اگر به دنبال بازی های جذاب، آموزشی و در عین حال سرگرم کننده برای کودک خود هستید، در مقاله زیر قصد داریم تعدادی از بهترین بازی های رایگان موبایل برای کودکان را به شما معرفی کنیم.

استاد وب: ابرقهرمان استیکمن

این بازی برای کودکان بالای شش سال مناسب است که برای بچه های علاقه مند به شخصیت مرد عنکبوتی یک انتخاب عالی است. کودکانی که قصد خرید محصولات مرد عنکبوتی با الگوهای مرد عنکبوتی مانند کارتون، بازی، اسباب بازی و لباس را دارند از این بازی بسیار لذت خواهند برد.در توضیحات بازی اشاره شده است که کودکان بر مهارت های یک عنکبوتی مسلط هستند. با این بازی

بادکنک خنده دار

این بازی مناسب برای کودکان دو تا پنج سال یک بازی آموزشی تصویری در چهار قسمت می باشد. در قسمت اول، «بادکنک خنده‌دار» ۱۲ رنگ را به کودکان آموزش می‌دهد و توضیح می‌دهد که در کجا احتمال برخورد با آن‌ها وجود دارد. سپس بچه ها سه بازی کوچک بازی می کنند که به تقویت آموخته هایشان کمک می کند. سه بخش دیگر نیز به همین ترتیب پیش می روند و با نقاشی و رنگ آمیزی تصاویر و چیدمان پازل، کودکان را به چالش می کشند. این بازی همچنین یک بازی آموزشی و سرگرم کننده است. به همین دلیل بچه ها از آن خسته نمی شوند.

بخوانید  دیزنی خود را در قلمروی ناشناخته می بیند: با شکست های باکس آفیس روبرو می شود

بازی های کودکان PBS

این بازی که برای کودکان شش تا نه ساله طراحی شده است، در واقع مجموعه ای از بازی ها با بیش از 100 بازی رایگان است. PBS Kids Games به کودکان این فرصت را می دهد که با محبوب ترین شخصیت های ادبیات کودکان بازی کنند. علاوه بر این، بیشتر بازی ها آموزشی هستند و کودکان را تشویق می کنند تا مهارت های مختلفی مانند شمارش، املا و غیره را بهبود بخشند. هنگام بازی. برخلاف بسیاری از بازی های موبایل، این سری از بازی ها فاقد تبلیغات هستند و نیازی به خرید درون برنامه ای ندارند.

اجاق گاز

این یک بازی رایگان دوست داشتنی برای بچه ها است که می تواند آنها را عاشق آشپزی کند. همانطور که از نام آن پیداست، این یک شبیه ساز آشپزی است که بازیکنان باید در آن غذا آماده کنند. در شروع هر سطح، به بازیکن دستور پخت و مواد اولیه برای شروع پخت داده می شود. گاهی اوقات تبلیغات درون بازی می تواند آزاردهنده باشد، اما برای جلوگیری از نمایش این تبلیغات، می توانید پس از دانلود بازی، وای فای را خاموش کنید.

تقاطع جاده

Crossy Road یک بازی رایگان برای کودکان 10 سال به بالا است که در واقع نسخه به روز شده بازی کلاسیک Frogger است. بازیکنان باید طیف گسترده ای از شخصیت ها را در این بازی کنترل کنند، از جوجه های کوچک گرفته تا بازیکنان بیسبال که سعی در عبور از خیابان دارند. اگرچه ساده به نظر می رسد و بازی هایی از این دست قبلا ساخته شده اند، اما Crossy Road جذابیت و شگفتی زیادی دارد. بازی از نظر گرافیکی شبیه به Minecraft است و جاده های آن پر از موانع سخت و غیرقابل پیش بینی است.

بخوانید  مشارکت پلاتینیوم گیمز و کارگردان بازی Kingdom Hearts 4 در ساخت بازی Final Fantasy 16

دنیای زندگی توکا

اگرچه توسعه دهنده Toca Boca بازی های رایگان زیادی برای بچه ها ایجاد کرده است، این نوآورانه ترین بازی این شرکت است. Toca Life World در واقع یک بازی sandbox عالی برای بچه ها است. این به این معنی است که بچه ها می توانند شهرهای خود را بسازند و کشف کنند. علاوه بر این، آنها می توانند شخصیت هایی را برای سکونت در شهرهای خود خلق کنند و در عین حال برای شخصیت ها داستان بسازند. این بازی به تقویت خلاقیت و تخیل کودکان کمک می کند و برای کودکان بالای 10 سال طراحی شده است.

باب اسفنجی: آشپزخانه ترد

یک بازی دوست داشتنی و جذاب برای کودکان در هر سنی می باشد که می تواند انتخاب خوبی به خصوص برای کودکانی که به انیمیشن باب اسفنجی شلوار مربعی علاقه دارند باشد. اگر کودک شما می خواهد باب اسفنجی را تماشا کند یا محصولات باب اسفنجی مانند اسباب بازی و عروسک باب اسفنجی را خریداری کند، می توانید این بازی را برای او دانلود کنید. این اولین بازی باب اسفنجی در سبک مدیریت و آشپزی است و پس از انتشار به سرعت محبوب شد.

قایم باشک

بچه ها همیشه دوست دارند تگ بازی کنند، اما همیشه نمی توانند بیرون بروند و آن را بازی کنند. خوشبختانه، Hide ‘N Seek یک بازی موبایل رایگان برای کودکان شش تا نه ساله است که به آنها امکان می دهد هیجان مخفی کاری را تجربه کنند. کودک شما می تواند به عنوان شکارچی یا شکارچی بازی کند. این بازی طراحی زیبا و ساده ای دارد و از همه مهمتر بسیار هیجان انگیز است.

بخوانید  مایکروسافت عرضه چهار بازی ایکس باکس را بر روی پلتفرم های رقیب تایید کرده است

مزرعه کثیف

مزرعه کثیف یک بازی رایگان و ساده برای کودکان دو تا پنج ساله است که در آن باید از حیوانات مزرعه مراقبت کنند. مثلاً باید خوک ها را بشویند، دندان های اسب ها را مسواک بزنند، به خرگوش ها غذا بدهند و غیره. بازی با سرعتی آرام حرکت می کند و بنابراین می تواند برای کودکان جذاب باشد. همچنین به بچه ها می آموزد که چگونه از حیوانات مراقبت کنند و مزرعه ای را اداره کنند بدون اینکه احساس کار کنند.

در نهایت نمی توان کودکان را از تلفن همراه محروم کرد، اما می توان استفاده آنها از تلفن را تنها به یک ساعت در روز محدود کرد و در عین حال بازی های مناسب خود را دانلود کرد. اگر چنین است، می توانید از این فرصت استفاده کنید و مهارت های زندگی را به کودک خود بیاموزید. بازی هایی که در این مطلب ارائه کرده ایم از آن دسته بازی هایی هستند که خوشبختانه هزینه ای ندارند.

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر